Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Snurrfian jag jobbar en himla massa morgonar den här helgen. Men i morgon blir det sovmorgon.
Då ska jag inte väcka dig imorgon! Jag lovar! :angel:

God dag på er!
Nu har BARNETS kompis anlänt, så nu är det relativt lugnt ett tag... ;)
Så nu ska jag passa på att bära upp 500 kg hö till höskullen utan att "titta på ditten och datten" hela tiden :p

Vi hörs senare gänget!! :D

@Jeps

Här har ett av BARNENs kompis anlänt så nu är det andra BARNET lite muttrig... Men tomater omplanterade, pelargoner utplanterade, en liten hylla byggd av böcker och plankor i ett skåp för att utnyttja hela skåpet och nu lagning av lite lunch innan BARNET utan kompis ska spela match och jag ska ha lite koll så att någon tar ansvar för kiosken... :idea:

Allt väl @Jeps ?

JAG DÅÅÅÅÅÅÅÅ???????? Ranunkelväxt!
6a00e554e887238833016766def001970b-pi

Min galopperande ungdoms-alzheimers är i en aktiv fas just nu...

@Snurrfian Jag håller med, eller jag har normalstora fötter men de är tafigfaan felknullade eftersom jag får skav av i princip alla skor. :suck: Men bysten däremot... :mad:

På mitt första jobb fick jag gå via kontoret för att ens hitta skor till mig, de tog inte in mindre än stl 39 och jag hade stl 35. Det var en jäkla massa tjafs att ens hitta skyddsskor till mig och sandaler är skitsvårt, om det inte är ställbara remma eller med resår. Jag har korta fötter men höga vrister, höga fotvalv och bred fot. :(

Har samma problem jag med, och storlekar är helt hopplösa att gå efter, känns det som. Har breda och ganska stora fötter (ca 41-42). :(:mad:

Verkar som folk tagit ledigt från tråden ikväll..

Japp, jag har jobbat hela helgen och då får buke semester ett tag...

:D:D:D:D:D

Har samma problem jag med, och storlekar är helt hopplösa att gå efter, känns det som. Har breda och ganska stora fötter (ca 41-42). :(:mad:

Märkligt att det ska vara så svårt att göra snygga skor i lite större storlek... :cautious:

Den här helgen har verkligen varit fullspäckad... Tur att det är måndag imorgon så man kan få vila upp sig med lite jobb... :idea:

Det här är nog de finaste grattishälsningarna jag fått idag, med önskningar om både enhörningar och flygande dildosar :love:

Jag försökte slicka på skärmen men kunde tyvärr ändå inte smaka på tårtorna, måste vara något fel på jobbdatorn :wtf:

Jag har än så länge inte firat någonting, gick upp fyra i morse och for till jobbet så förhoppningsvis kommer de flygande dildosarna i eftermiddag :d

@Snurrfian: Kära syster, jag har inte släppt iväg diamantborraren på semster ännu (fast han önskar nog det! ;)). Drakarna här är fortfarande lite väl högt uppskruvade fast det regnar så jag misstänker att Tor kan tänkas komma på besök.

@Jeps

Här är drakarna än så länge på en väldigt bra nivå! Även om det var lite tungt att börja springa igen efter vårens pollenchock. Du får inte köra slut på diamantborraren! De kan bli slutkörda och då finns det inga reservdelar utan man måste leta på en ny och det är skitjobbigt!

@Jeps Hur har ni det med drakarna?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
820
· Visningar
53 102
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Annonsera mera hundar 2