Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, får jag ränta som med banken då också eller?

Jag tycker inte att du ska låta din ko snusa. Tror att djurskyddet har en del att säga om saken faktiskt! :( :( :(
Drakar däremot, helt ok att de snusar!

(Gört! Det är det enda jag säger. Det är så värt det. Så länge du är säker på att du inte vill ha fler barn så gör det bara. Är du inte säker angående barnen finns det andra hjälpmedel att få, så fråga iallafall då. Men alltså, den operationen är en av de bästa valen jag gjort i mitt liv. Trumfas av UNGEN typ. Den har förbättrat min livskvalitet oerhört. Så så så värt det.)

Ränta rännskita, same same? :D

Åh du måste svara snabbare, jag provade att ge grannarnas kor snus och nu springer de för fullt på riksvägen... Jag gick in för de lät så mycket...
Det blir drakarna i morgon! Men det blir inte för varmt då?

Hm det blir till att prata med BM då, några fler BARN finns inte på kartan! :D

Ränta rännskita, same same? :D

Åh du måste svara snabbare, jag provade att ge grannarnas kor snus och nu springer de för fullt på riksvägen... Jag gick in för de lät så mycket...
Det blir drakarna i morgon! Men det blir inte för varmt då?

Hm det blir till att prata med BM då, några fler BARN finns inte på kartan! :D

Rutin att prova på grannens först, pluspoäng! :up:
nejnej, rökt snus är en delikatess!

det låter som en bra plan. Själv använder jag det som svar när folk kastar en menande blick på UNGEN och ba "äääär det inte dags för nästa snart?" Och jag säger att nej det går inte, jag är opererad och kan inte föda barn vaginalt. Är det kvinnor som frågar drar jag hela versen om ansträngningsinkontinens och hur hjälpt jag blev av operationen, (mvh levande infotavla för ansträngningsinkontinens, men någon måste ju ta vid där sjukvården skiter it? :mad:).

Ett plus till vården dock, inför operationen blev jag inte ifrågasatt när jag sa att jag inte skulle ha fler barn. var 26 och har ett. :)

Eftersom jag f.n ligger däckad med något konstigt magtjofs så har jag gott om tid att bildgoogla (mellan de spända hundrastningarna, tupplurerna och besöken till den vita porslinstronen) så råkade jag på ett blogginlägg som listade saker man ABSOLUT (enligt bloggförfattaren) inte ville bildgoogla...och naturligtvis var jag tvungen att testa.

Nr 1 på listan var "Extreme obesity"
great_talent34766_thumb-e1294536783771.jpg

Och hörni... Vi har förresten glömt @Jeps...

Stackars systra mi! :love: Jag skulle kunna komma och hålla dig sällskap om du vill! Alla tråkiga jobb blir bättre med sällskap! :d:D

Jaa! Det vore jättesnällt om du vill göra det. Maten och drickan måste ju räcka till alla så det blir ju över, all hjälp att ta reda på överskottet är uppskattat. Det är ju gräsligt att få lov att jobba med (med betalning) att arrangera en fest så moraliskt stöd vore bra också. Ärr i själen vill man ju inte ha :crazy:

Av förklarliga skäl cirkulerar en stor del av mina tankar runt toaletter just nu. Så jag drog mig just till minnes en liten ramsa som min syster spontant kläckte ur sig en kväll för länge sedan, i en galax långt långt bort (Umeå):

"En toalett är som en nazist: Kall, vit och full av skit"

Åh justde, @Jeps

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
668
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
817
· Visningar
52 610
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 799
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol