Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hear, hear!Tacka vet jag ordentliga tangentbord som går att skriva snabbt på, utan att man halkar omkring över tangenterna så det blir fel. Så det så!
Men nej!!! jag vill ju vara kvar på din favvolista. Det här är förövrigt det första riktigt dyra jag unnat mig på flera år.Du får typ sparken från min favvolista nu! Jag har shoppat för typ 6000 (nåja UNGENS cykel inkluderad ) men jag är SÅ SÅ SÅ sugen på en surfplatta. wft, det är snart semester, borde spara! Men VILL VILL VILL ha en surfplatta.
Fånar, paddor - same shit different namesHear, hear! Jag säger bara "fiskgjuse" @Killaloe. Ja, jag vet att det var en iFån men...
Men nej!!! jag vill ju vara kvar på din favvolista. Det här är förövrigt det första riktigt dyra jag unnat mig på flera år.
Jag kommer! Något som jag inser när jag läser lite närmare, kanske inte just det här inlägget men annars är att du bor relativt nära våran sommarstuga, vid Varpan...Jaa! Det vore jättesnällt om du vill göra det. Maten och drickan måste ju räcka till alla så det blir ju över, all hjälp att ta reda på överskottet är uppskattat. Det är ju gräsligt att få lov att jobba med (med betalning) att arrangera en fest så moraliskt stöd vore bra också. Ärr i själen vill man ju inte ha
Jupp, nu är jag nöjd. Vem vill bli förvisad från @Mammas favvolista? Det är ju som att vandra runt i öknen och lida av soleksem.Skoja bara - du är alltid på min favoritlista! Är du nöjd?
Jag kommer! Något som jag inser när jag läser lite närmare, kanske inte just det här inlägget men annars är att du bor relativt nära våran sommarstuga, vid Varpan...
Jupp, nu är jag nöjd. Vem vill bli förvisad från @Mammas favvolista? Det är ju som att vandra runt i öknen och lida av soleksem.
Igår firar jag ett år på Buke!
Eller egentligen är det mitt användarnamn som firar ett år.. jag hängde här innan...
Men @Mammas - du är väl ultramodern och har full kontroll över pungen...Ah, smart! Men modern som jag är vill jag ha kontroll över stålarna själv!
Ultramodern, är det ett annat ord för någon som misshandlar sin partner?Men @Mammas - du är väl ultramodern och har full kontroll över pungen...
Ultramodern, är det ett annat ord för någon som misshandlar sin partner?
Du får mer än gärna titta förbi! Kaffe finns alltid och nog brukar jag kunna skaka fram något ätbart (bonnjänta, dvs kan man inte bjuda på något är det stor skam ).
Festen är dock i Jämtland. Projektet jag jobbat mest med har alltid (på mitt initiativ ) en fest för markägare och andra i området. Det är anledningen att jag åkte till diamantborraren nu, det var liksom praktiskt att kombinera.
Sportreferens? Va?Var det där någon form av sportreferens?