Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis i efterskott!

774248032_1749249.gif

Tillbaka på nätet igen. Har inte fått internet till nya lägenheten, och det mobila har absolut 0 täckning, inte heller telefonen hittar sitt mobilnät :( Värsta Buke-skuggan :( Men det ska det bli ändring på snart...

Har nu även insett vad man vänjer sig vid saker - har normalt sett en usb-mus och usb-tangentbort kopplat till datorn. Det är helt enkelt lättare att manövrera med mus än med touchpad - och datorns egna skrivbord är delvis trasigt (e och shift-tangenterna är själva överdelarna loss på) Alltså sitter jag här och blir tokig på vart musen tagit vägen innan jag kommer på att det är nerpackad - och till råga på allt så har jag säkert tio stavfel per rad som beror på det här :mad::arghh: :rage:tangentbordet.:meh: Går inte skriva stjärna-symbolen på det heller... Tacka vet jag ordentliga tangentbord som går att skriva snabbt på, utan att man halkar omkring över tangenterna så det blir fel.:D Så det så!

Du får typ sparken från min favvolista nu! :mad: Jag har shoppat för typ 6000 (nåja UNGENS cykel inkluderad :cool:) men jag är SÅ SÅ SÅ sugen på en surfplatta. wft, det är snart semester, borde spara! Men VILL VILL VILL ha en surfplatta. :p
Men nej!!! :cry: jag vill ju vara kvar på din favvolista. Det här är förövrigt det första riktigt dyra jag unnat mig på flera år.

Jaa! Det vore jättesnällt om du vill göra det. Maten och drickan måste ju räcka till alla så det blir ju över, all hjälp att ta reda på överskottet är uppskattat. Det är ju gräsligt att få lov att jobba med (med betalning) att arrangera en fest så moraliskt stöd vore bra också. Ärr i själen vill man ju inte ha :crazy:
Jag kommer! :D Något som jag inser när jag läser lite närmare, kanske inte just det här inlägget men annars är att du bor relativt nära våran sommarstuga, vid Varpan... :D

Jag kommer! :D Något som jag inser när jag läser lite närmare, kanske inte just det här inlägget men annars är att du bor relativt nära våran sommarstuga, vid Varpan... :D

Du får mer än gärna titta förbi! Kaffe finns alltid och nog brukar jag kunna skaka fram något ätbart (bonnjänta, dvs kan man inte bjuda på något är det stor skam :D).

Festen är dock i Jämtland. Projektet jag jobbat mest med har alltid (på mitt initiativ ;)) en fest för markägare och andra i området. Det är anledningen att jag åkte till diamantborraren nu, det var liksom praktiskt att kombinera.

Du får mer än gärna titta förbi! Kaffe finns alltid och nog brukar jag kunna skaka fram något ätbart (bonnjänta, dvs kan man inte bjuda på något är det stor skam :D).

Festen är dock i Jämtland. Projektet jag jobbat mest med har alltid (på mitt initiativ ;)) en fest för markägare och andra i området. Det är anledningen att jag åkte till diamantborraren nu, det var liksom praktiskt att kombinera.

:D Vi får försöka få till det! Fast i år fundera vi vilt över om vi överhuvudtaget kommer att ta oss upp till sommarstugan... Det känns som om vi har hela sommaren uppbokad med annat... Till sista juni ska svärmors lägenhet var tömd och städad... Nu börjar det visserligen ta slut på saker men det känns som ett hästjobb när man samtidigt ska rodda två BARN som får sommarlov och en make som dessutom har mer än heltids jobb fram till sista juni...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
668
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
817
· Visningar
52 611
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 799
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol