Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag googlade även @Blacksmithfarm
Har du något att berätta? Typ HUR gjorde du den där apsnygga huvudbonaden?
Jag älskar dig, men jag är den tysta, starka typen av älskare... I min värld iaf.Vad gör ni? Varför skriver ni inte här? Har ni bättre saker för er? Ääääälskar ni inte mig längre?
Alltså, jag svär. De där tjejerna dök bara upp från ingenstans när jag låg och flöt. De har inget med mig att göra... Allvarligt...
Jag älskar dig, men jag är den tysta, starka typen av älskare... I min värld iaf.
Alltså, jag svär. De där tjejerna dök bara upp från ingenstans när jag låg och flöt. De har inget med mig att göra... Allvarligt...
http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=xeMAHpm55oY
Alla behöver vi väl lära oss hur vi kåtar upp vår snubbe genom att äta banan?
Jag är helt oskyldig. De omringade mig helt självmant. Jag försökte tyst flyta iväg men de följde bara efter.., det är ett helsike att ha sån karismaOch det ska vi tro på så som du flyter där och kråmar dig i centrum för uppmärksamheten
Jag är helt oskyldig. De omringade mig helt självmant. Jag försökte tyst flyta iväg men de följde bara efter.., det är ett helsike att ha sån karisma
Alltså HUR hittade du den bilden!?!?! Den är HEMLIG!
Bara för det så letade jag upp en bild på dig:
Vad tycker du nu då? Vavava?
Jag är helt oskyldig. De omringade mig helt självmant. Jag försökte tyst flyta iväg men de följde bara efter.., det är ett helsike att ha sån karisma
Åh, mitt hjärta bor i krokarna. När man ser Åreskutan från den här vinkeln, då är jag tillfreds!
Vad tycker du nu då? Vavava?