Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hey @Barret Jag googlade Magic and the Pagan och hittade en bild på dig! :up:

1.jpg

Vad gör ni? Varför skriver ni inte här? Har ni bättre saker för er? Ääääälskar ni inte mig längre? :( :( :(
Jag älskar dig, men jag är den tysta, starka typen av älskare... I min värld iaf.

Hey @Barret Jag googlade Magic and the Pagan och hittade en bild på dig! :up:

1.jpg
Alltså, jag svär. De där tjejerna dök bara upp från ingenstans när jag låg och flöt. De har inget med mig att göra... Allvarligt...

@Mammas: Min fd chef från Australien sa att jag förändrades när vi kom närmare fjällen, jag blev "skarpare" på något sätt och spänd. Mitt hjärta bor för alltid i Dalarna men själen hör hemma i Oviksfjällen. Efter en väldigt speciell och spirituell upplevelse i Hackås pilgrimskyrka (nej, är inte kristen eller med i Svenska kyrkan) så säger diamantborraren att jag nog bott här tidigare (typ jänta från Myrviken som gift sig i Hackås). Nej, jag tror inte på själavandring heller men jag kan inte förklara vad som hände och det behövs inte heller. Har inte vågat besöka kyrkan igen men ska dit någon dag nu och tända ett ljus för pappa.

Åh, mitt hjärta bor i krokarna. När man ser Åreskutan från den här vinkeln, då är jag tillfreds!

IMG_0771%2020%20c3%2085reskutan3.jpg

Åreskutan är underbar :love: Är det extremt klart väder och det fortfarande är snö ser vi den från vårt kontor där jag är nu. Vi har borrat på andra sidan Skutan och en gång när jag var upp dit blåste det som attan men det var ändå rätt klart. Snön som drev i slöjor från toppen var makalöst vacker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
808
· Visningar
51 935
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 794
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar