Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Snurrfian Själv har man hunnit klia HUNDEN på magen. Viktiga grejer!
Bra jobbat! Jag har hunnit med att lekt med HUNDEN! :D

@Snurrfian Nåmen god morgon själv. En annan har hunnit vara på två promenader med prickikorvarna och äta frukost i form av hela två (!) Ballerinakakor...
Vi skippade promenad idag och lekte istället! En annan åt en stadig frukost med te och rostmackor! :D

@Snurrfian jag skulle ju ha sovmorgon idag. Var du tvungen att väcka mig så tidigt?

@Barret oerhört nyttig frukost.
Sorry @bumpo jag tänkte bara att du behövde komma igång så du sover gott ikväll! :love:

Härligt att se att allra käraste syster @athena_arabians har kommit loss en stund, du måste låta diamantborraren återhämta sig lite ibland, annars kan det bli dålig kvalitet på grejerna!

Jag känner mig extremt effektiv idag, vi har packat och kört hem två kartonger porslin, fyra köksstolar, och fyra utestolar, och snart ska vi in och tömma vitrinskåpet och sedan blir det rokard här hemma... vårat vitrinskåp ska tömmas och sedan ges till sommarkafédrivande grannen, en liten björk chiffonjé ska flyttas till där vårat vitrinskåp står nu, en större chiffonjé ska flyttas dit den lilla stod och det nya vitrinskåpet ska in där den större chiffonjén stod... Och så allt glas och porslin som ska hamna på rätt ställe utan att gå sönder... Någonstans mitt i här ska visst alla mina BARN ha mat också...

Jag känner mig extremt effektiv idag, vi har packat och kört hem två kartonger porslin, fyra köksstolar, och fyra utestolar, och snart ska vi in och tömma vitrinskåpet och sedan blir det rokard här hemma... vårat vitrinskåp ska tömmas och sedan ges till sommarkafédrivande grannen, en liten björk chiffonjé ska flyttas till där vårat vitrinskåp står nu, en större chiffonjé ska flyttas dit den lilla stod och det nya vitrinskåpet ska in där den större chiffonjén stod... Och så allt glas och porslin som ska hamna på rätt ställe utan att gå sönder... Någonstans mitt i här ska visst alla mina BARN ha mat också...
Jisses!!! :nailbiting:
Jag skulle just säga Godmorron jag, har hittills klivit ur sängen, ätit frukost (sista teslatten är brevid mig nu) tillsammans med BARNET och hittat hit.... :o

Glad Nationaldag på er alla :D

Jag känner mig extremt effektiv idag, vi har packat och kört hem två kartonger porslin, fyra köksstolar, och fyra utestolar, och snart ska vi in och tömma vitrinskåpet och sedan blir det rokard här hemma... vårat vitrinskåp ska tömmas och sedan ges till sommarkafédrivande grannen, en liten björk chiffonjé ska flyttas till där vårat vitrinskåp står nu, en större chiffonjé ska flyttas dit den lilla stod och det nya vitrinskåpet ska in där den större chiffonjén stod... Och så allt glas och porslin som ska hamna på rätt ställe utan att gå sönder...

Jag är imponerad men blir trött bara av läsa om projekten du kör :eek: Själv ska jag bara tona håret, städa köket och plocka ur/i diskmaskinen. Och nuppa. Kanske. Diamnatborraren påstod att huvudkontoret hade stängt, jag förstår inte vad han menar med det? :confused:

Har du funderat på att använda en enhörning som lastdjur? De är ju magiska så alla grejorna borde hålla sig hela.

Någonstans mitt i här ska visst alla mina BARN ha mat också...

Skicka ut dem i skogen att hitta egen mat? Som en liten käck överlevnadskurs? :D Skicka med en drake så kan de skicka upp en flamma om de får problem.

Jisses!!! :nailbiting:
Jag skulle just säga Godmorron jag, har hittills klivit ur sängen, ätit frukost (sista teslatten är brevid mig nu) tillsammans med BARNET och hittat hit.... :o

Glad Nationaldag på er alla :D
Jag glömde att jag även har påbörjat röjning av altanen... JÄVLA POLLEN säger jag bara, allt är täckt av eländet!

Jag är imponerad men blir trött bara av läsa om projekten du kör :eek: Själv ska jag bara tona håret, städa köket och plocka ur/i diskmaskinen. Och nuppa. Kanske. Diamnatborraren påstod att huvudkontoret hade stängt, jag förstår inte vad han menar med det? :confused:

Har du funderat på att använda en enhörning som lastdjur? De är ju magiska så alla grejorna borde hålla sig hela.

Skicka ut dem i skogen att hitta egen mat? Som en liten käck överlevnadskurs? :D Skicka med en drake så kan de skicka upp en flamma om de får problem.
Du kommer med mycket bra förslag, enhörning måste vara perfekt! Diskmaskinen är sånt som man gör i förbifarten... Jag har mer problem med hur jag ska hinna med och plantera om tomatplantorna... ;) Nuppa... det skulle ju vara trevligt också.. STOR nackdel när man har BARN, man kan inte nuppa när man vill, de kommer och stör om helt ointressanta saker och frågar vad man gör... *suck* Och numera så sover de inte heller... dumma BARN!!!!
Jag tänkte faktiskt slå på stort och grilla korv... :D Med draken förstås! :D

Det är ju så jädra irriterande :arghh:

Här är bilarna täckta av flygfän :crazy: jag plockade upp rätt många på vägen hit (extraljusen var TÄCKTA!) och har nu fått säsongens första myggbett :yuck:
Hm det där med fjällvandring som vi har pratat lite löst om här hemma tror jag får vänta till isdrakarna har sett till att de där minidrakarna försvinner...

Jag har ätit frukost. Tömt diskmaskin. Fyllt diskmaskin. Slagit på diskmaskin. Vikt återvinningen. Druckit kaffe.

Nu ska jag gå ut med återvinningen. Men innan dess en Ipren. Huvudvärken tar knäcken på mig. :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 719
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar