Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Barret: Jag tänkte vara snäll och hitta ett substitut till dig om det nu inte löser sig så att du får spindelpenis i natt.

Han heter Gösta och bor i Simrishamn :up:

the_pink_unicorn_and_the_green_whale_by_mat_t_photographer-d4h8xfi.jpg

Vad sägs om en Marwhalicorn? De måste ju finnas på riktigt eftersom leksakstillverkarna gjort en docka av dem. För visst är det så att allt som finns som dockor/leksaker finns på riktigt??

Ja självklart!
Själv ser jag ut som Babie, min sambo som Ken (vi har inte så mycket sex som ni kanske förstår) och alla mina kompisar ser ut som Bratz-dockor! Särskilt @Mammas

Så vi är liksom originalen och sen har tillverkarna försökt lika oss med dockor :D

Ekomuseer och konservering och utställningspedagogik...

Ah, jag skulle ALSKA att fa ga pa ekomuseum!! Undrar hur hogt man far ropa? Och vad hander om man rapar i ett ekomuseum? Later det som en grodkor da? ....fan...engelskt tangentbord just det... Som massor av grodor som sjunger?

Och jag vill bara meddela att Näcken numera ar inlast i badrummet med sina olsmakande genitalier i vantan pa Rolf och hans stora mun...!

Just ja, jag har ju alltid undrat: Hur håller du balansen när du går på tå hela tiden? Och har du någonsin brytit midjan?

Puh, det var svåra frågor att besvara! Men hemligheten ligger i att öva redan som BARN! Mamma brukade putta tillbaka mig till golvet när jag skulle lära mig gå, om jag inte gick på tårna. Så det kan ju vara ett tips till alla föräldrar!

Och angående midjan så är jag faktiskt född sån! :( Det är inget jag kan hjälpa! Men min älskade Ken hjälper mig såklart med min workout. TIHI!

Ekomuseer och konservering och utställningspedagogik...

Ah, jag skulle ALSKA att fa ga pa ekomuseum!! Undrar hur hogt man far ropa? Och vad hander om man rapar i ett ekomuseum? Later det som en grodkor da? ....fan...engelskt tangentbord just det... Som massor av grodor som sjunger?

Och jag vill bara meddela att Näcken numera ar inlast i badrummet med sina olsmakande genitalier i vantan pa Rolf och hans stora mun...!
Jag tror det är rätt ok att ropa rätt högt, det är ju ändå EKOmuseum... Då borde ju ekot vara en viktig del av det hela, kan man tycka. Jag minns inte riktigt vad de sa, ärligt talat. Hade fullt upp med att rita halvnakna karlar i mitt anteckningsblock...

fast grodkor är rätt söta ändå
cowparadecowcostarica.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 779
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024