Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
That's my middle nameSneaky sneaky!
Joo och kom faktiskt på att det är lite synd om mig för jag åker inte förrän på lördag. Det är ju hela 48 timmar dit.Meh, det får du ju inte göra!
Joo och kom faktiskt på att det är lite synd om mig för jag åker inte förrän på lördag. Det är ju hela 48 timmar dit.
Snorsynt- är det en synt som spottar snor?Snorsynt om dig då juh!
Snorsynt- är det en synt som spottar snor?
Depeche FTW
Sa du synt och snor i samma mening?! Nä nu...Snorsynt- är det en synt som spottar snor?
Depeche FTW
Snorsynt- är det en synt som spottar snor?
Depeche FTW
Du får välja. Jag är en generös typ.Vad betyder förresten FTW?
Fuck The Whale?
Fan Ta Werner?
Friska Tag Wäderslag?
Fart To Win?
Frisky Titty Whisker?
Frisky Titty Whisker, såklart!Vad betyder förresten FTW?
Fuck The Whale?
Fan Ta Werner?
Friska Tag Wäderslag?
Fart To Win?
Frisky Titty Whisker?
Frisky Titty Whisker, såklart!
Enda viktiga i denna tråd har jag stått för. Jag bevisade att enhörningar visst kan ha mänsklig form.Har det hänt något viktigt sedan sida 54? Eller är det bara att hoppa in och vara glad?
Har det hänt något viktigt sedan sida 54? Eller är det bara att hoppa in och vara glad?
Jag och SNORUNGEN bråkade hela morgonen. Jag hävdade bestämt att det inte blir någon kaka innan frukost. Han vägrade äta frukost om han inte fick en kaka innan.
...Två timmar senare vann jag kampen. Han åt så glatt sin macka och kakan efteråt. Han må vara envis, men vem har han ärvt det av tror ni? Plus jag har haft +25 år på mig att träna.
Inte för att märka ord och vara sån men du glömde tillägga... "När Barret är inblandad". Men det är lugnt, alla är vi lite glömska ibland.Det händer bara viktiga saker i den här tråden!
Inte för att märka ord och vara sån men du glömde tillägga... "När Barret är inblandad."