Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hör jag en svag ton av avund, månne?
Jag läste museologi i två år... Ekomuseer och konservering och utställningspedagogik... DÄR kunde man flumma . fast vi var nog värre på journalistutbildningen. Två redaktionsalar fulla med iMacs och massa roliga program och tillgång endast för oss journaliststudenter, dygnet runt. Vilka radio- och TV-inspelningar vi hade...Vaken och på jobbet. Ska få undan det sista innan semestern.
Apropå ordbajseri. Jag har pluggat pedagogik. Citatläsning och ordbajseri av högsta klass.
Jag förstår dig till fullo... (kunde inte låta bli )Sjävklart, jag vill också kunna flyga! Eller ja, du kanske menade på körsbärsätandet och fyllo-fullandet? Detärjagocksåavundsjukpåsåklart!
När fick din telefon senast ett nyp?När jag skrev ämnet ändrade telefonen till män. Alltså håll er till män och låt tråden inte spåra ur.
När fick din telefon senast ett nyp?
Stackars människa! Hon ville bli en enhörning och blev en bergsget.När fick din telefon senast ett nyp?
Fast det är tydligen naturligt utvuxet. Verkar finnas människor som kan få horn (förutom mammor när BARNEN är i trotsåldern)Stackars människa! Hon ville bli en enhörning och blev en bergsget.
Liten anatomi lektion. Man måste ju läsa teori om man ska ha en.
Jaha, jag är vaken och på jobbet. Var är ni andra?
Efter att ha spenderat ytterligare en natt intryckt mot väggen i en underlig ostkroksställning (nej, inget sexuellt i detta... tro't eller ej) så har jag funderat. Jag vet att jag måste investera i en större säng... men borde man satsa på en rund säng eller blir det risk för att det blir lite för polisong-porrigt? Tänker som så att med en rund säng borde prickikorvarna inte ha lika lätt att sträcka ut sig över hela bredden...
EDIT: @stjarnhimmel f'låt Jag menade förstås: PolisongENHÖRNINGSporrigt...
Just ja, fick ju inte byta ämne, blir jag förlåten med den här?