Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken och på jobbet. Ska få undan det sista innan semestern.
Apropå ordbajseri. Jag har pluggat pedagogik. Citatläsning och ordbajseri av högsta klass.
Jag läste museologi i två år... Ekomuseer och konservering och utställningspedagogik... DÄR kunde man flumma :). fast vi var nog värre på journalistutbildningen. Två redaktionsalar fulla med iMacs och massa roliga program och tillgång endast för oss journaliststudenter, dygnet runt. Vilka radio- och TV-inspelningar vi hade...

Sjävklart, jag vill också kunna flyga! Eller ja, du kanske menade på körsbärsätandet och fyllo-fullandet? Detärjagocksåavundsjukpåsåklart! :rage:
Jag förstår dig till fullo... (kunde inte låta bli :sneaky:)

Efter att ha spenderat ytterligare en natt intryckt mot väggen i en underlig ostkroksställning (nej, inget sexuellt i detta... tro't eller ej) så har jag funderat. Jag vet att jag måste investera i en större säng... men borde man satsa på en rund säng eller blir det risk för att det blir lite för polisong-porrigt? Tänker som så att med en rund säng borde prickikorvarna inte ha lika lätt att sträcka ut sig över hela bredden...

EDIT: @stjarnhimmel f'låt Jag menade förstås: PolisongENHÖRNINGSporrigt...
4b51246fbb3775197477ee7e0c0c530b.jpg

Jaha, jag är vaken och på jobbet. Var är ni andra?
5e5dcef8cab7.gif

Jag är här, en stund i alla fall. :) Ska iväg och vara hundvakt idag och köra möbler ikväll...

Efter att ha spenderat ytterligare en natt intryckt mot väggen i en underlig ostkroksställning (nej, inget sexuellt i detta... tro't eller ej) så har jag funderat. Jag vet att jag måste investera i en större säng... men borde man satsa på en rund säng eller blir det risk för att det blir lite för polisong-porrigt? Tänker som så att med en rund säng borde prickikorvarna inte ha lika lätt att sträcka ut sig över hela bredden...

EDIT: @stjarnhimmel f'låt Jag menade förstås: PolisongENHÖRNINGSporrigt...
4b51246fbb3775197477ee7e0c0c530b.jpg

Köp en rund säng till polisongporrkorvarna och en stor till dig? Så kan du ställa dem i form av et utropstecken! :D

Just ja, fick ju inte byta ämne, blir jag förlåten med den här?

tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500.gif

Naw, love you, too :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
831
· Visningar
54 008
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar