Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahaja, ska DU bli trädboende nu också???Såklart jag inte ska! Jag har sålt allt jag äger och flyttar nu in i björken utanför ditt köksfönster för att alltid kunna vara nära!
Jahaja, ska DU bli trädboende nu också???
Jag har för mig en viss syrlighet till oss som bor i träd vid ett tidigare tillfälle från en viss @Mammas....
När Påven blir gammal läser hn Stephen Donaldson
Nja du är faktiskt ganska svår att blanda ihop...Syrlighet? Jag? Du måste blanda ihop mig med någon annan!
OJ!! Hur är det vid världens ände?? Har du varit ända fram till kanten??Jag är i Eskilstuna!
Oh oh oh!!! Ja tack garna!! Jag har ALLTID velat ha en specialdrake! Rolf verkar trevlig, fragan ar om han tycker om tång da jag har min kare Näcken inneboende (nar han inte rymmer ut och badar sabla karl). Jag ar lite radd for att Rolf ska bli intresserad av Näckens genitalier och fastna...Forresten, hur stor mun har Rolf? Jag kanske blir av med min fritidssysslaStackare, ha en så kort semester!!!
Eftersom jag är såååå snäll och det är SYND om dig så ska jag skicka en special-drake till dig . Vill du ha en stor eller en liten?
Jag har en som heter Rolf som är i behändigt fickformat, hn är väluppfostrad också OCH rumsren .
Jag har magkatarr, det är synd om mig!
Nja du är faktiskt ganska svår att blanda ihop...
Jag är i Eskilstuna!
Åh det är ordning på dig! Bara du inte gör som den där förbannade sädesärlan som har anfallit min stackars backspegel och skitat ner bilen! Fast björk? Hur har du det med dina trädsorter? Tall är det enda jag har utanför mitt köksfönster, eller har du flyttat till någon annan?Såklart jag inte ska! Jag har sålt allt jag äger och flyttar nu in i björken utanför ditt köksfönster för att alltid kunna vara nära!
Du ska ta hand om dig! Magkatarr är inte alls någon bra idé!Jag har magkatarr, det är synd om mig!
OJ!! Hur är det vid världens ände?? Har du varit ända fram till kanten??
Finns inte buke där?
Åh det är ordning på dig! Bara du inte gör som den där förbannade sädesärlan som har anfallit min stackars backspegel och skitat ner bilen! Fast björk? Hur har du det med dina trädsorter? Tall är det enda jag har utanför mitt köksfönster, eller har du flyttat till någon annan?
Jag har magkatarr, det är synd om mig!
Åh det är ordning på dig! Bara du inte gör som den där förbannade sädesärlan som har anfallit min stackars backspegel och skitat ner bilen! Fast björk? Hur har du det med dina trädsorter? Tall är det enda jag har utanför mitt köksfönster, eller har du flyttat till någon annan?
Nej, typ bara varit vid travbanan.
Knappt! Nej, men är här på avelsbedömning med häst, så rätt fullt upp.
Ja, det svider som fan.Travbanor är bra grejer!
Jag gissade det. Men klart att det svider att vara borta från mig.
Hmmm, det kanske blir problem där... Rolf är nämligen allergisk mot vatten - vad du än gör så får hn inte komma i närheten av vatten!!Jag har ALLTID velat ha en specialdrake! Rolf verkar trevlig, fragan ar om han tycker om tång da jag har min kare Näcken inneboende (nar han inte rymmer ut och badar sabla karl). Jag ar lite radd for att Rolf ska bli intresserad av Näckens genitalier och fastna...Forresten, hur stor mun har Rolf? Jag kanske blir av med min fritidssyssla
Tror du den hinner komma till Smaland pa en vecka? Semestern borjar nasta torsdag...
Nej nej och åter nej!!!Björk tall, same same!
Ja det ÄR synd om dig, magkatarr är inget man leker med .Jag har magkatarr, det är synd om mig!