Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Blacksmithfarm Den där var ju rätt fin, men den ser inte ut som att den sitter som en "hel" fondvägg?

Nej, det är bara en bit mitt på. Tror nog att jag kommer att vänja mig vid den, den matchar dessutom porslinet bra :)

@Blacksmithfarm Du behöver en FIN tapet till dig nya lya :angel:
skator-35193220.jpg

Den var ju cool :) Men, jag har redan fåglar och grenar (som de förb*nn*d* fågelj*vl*rn* plockar dit) på balkongen.

Men, den är ju roligare på norska, eller ryska...
:D

Jag vill sova!

Jag tror absolut på en drake, men en liten en. En stor har så svårt för att få plats i väggarna och bränner upp mycket mer än en liten.

Kör du på en makedonisk pygmé och matar den med vattenmelon innan så har du en perfekt musjägare!

Åh vad bra! Tror du att det går att köpa i en vanlig zooaffär? Eller måste jag kontakta en uppfödare? :(

@athena_arabians
Jag är lite tveksam till en enhörning eftersom jag inte är oskuld :( tror inte den kommer trivas hos mig :(

Åh vad bra! Tror du att det går att köpa i en vanlig zooaffär? Eller måste jag kontakta en uppfödare? :(

@athena_arabians
Jag är lite tveksam till en enhörning eftersom jag inte är oskuld :( tror inte den kommer trivas hos mig :(

Jag har sett att de har de på Börjes, men jag vet inte hur kvalitén är på deras. Har sett att vissa klagar på att Börjes pygmédrakar är felavlade och sprutar eld ur rumpan istället. Jättebra på ett sätt, då de bränner allt sitt bajs på vägen ut, men det har också hänt att de råkat bränna en och annan stackars hästrygg. Har man de dessutom som sällskap och inte bara som stalldrakar så finns ju risken för brännsår på låren.

Har semester i själen så jag är inte särskilt effektiv - som kanske märks.
Skickade just iväg veterinären till banan för att titta på en häst och stannar framför datorn. Bra arbetsfördelning. :)

Det blir alltid så innan semester tycker jag. :)
Det är bra när man kan delegera (aka låta någon annan göra det) ;)

Jo det är ju så det brukar bli. Jag hade ju ingen semester förra året heller då jag bytte jobb i juni. Så det ska bli såå skönt. Och drakarna i Turkland verkar jobba bra, varmt och skönt. :D

Jo det är ju så det brukar bli. Jag hade ju ingen semester förra året heller då jag bytte jobb i juni. Så det ska bli såå skönt. Och drakarna i Turkland verkar jobba bra, varmt och skönt. :D

Naaaajs! :D

@Barret Åh, nu när du ska det ha jag massor av glass i frysen. Funderat på att göra en päronmilkshake några dagar, det kanske blir det till lunch? :D

Naaaajs! :D

@Barret Åh, nu när du ska det ha jag massor av glass i frysen. Funderat på att göra en päronmilkshake några dagar, det kanske blir det till lunch? :D
Åh, det lät inte alls dumt. Kan du skicka upp litegrann (eller mycket) med Drakexpress? I samma veva får ni gärna returnera en eller två av isdrakarna jag skickade ner i förra veckan. Jag gillar värmen, men vore bra att kunna installera en av drakarna i min bil när jag är ute och spårar med hundarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
832
· Visningar
54 023
Senast: Mia_R
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar