Svarta listan? Får man svart färgtema på buke då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadå, är det inte jordgubbsbarn som gräsänkor får?Jordgubbsbarn? Är det samma som indianer i vassen? Eller kommunister i lusthuset?
Vadå, är det inte jordgubbsbarn som gräsänkor får?
Nope. Man får extra många banningar helt slumpartat! Moahaha!!!Svarta listan? Får man svart färgtema på buke då?
Ah, jag förstår. Min syster kallar mig Katla, hon tycker att draken påminner om mig tydligen? Vet inte alls vad hon menar!
Ja, men eller hur! Och det måste vara drygt för typ kejsarsnittsbarn, vad luktar de liksom?
@Mammas Du verkar behöva lite kärlek! Pussilipusssnuttegumman!
Nope. Man får extra många banningar helt slumpartat! Moahaha!!!
Jag luktar persika jag.
//Snittbarn.
Ingen aning. Jag är lyckligt singel så har aldrig haft skäl att reflektera över gräsänkors speciella medlemskrav eller -förmåner. Men det sistnämnda kan mycket väl vara en iPad full med bilder på heta brandmän och andra fantasifoster.Vad är det för speciella extraförmåner gräsänkor får? Är de bra? Isf: Räknas det att Pappas är iväg på jobbet, är jag gräsänka nu? Kan priset bytas mot en Ipad?
Hmm, och din mamma var en persika?
Det där bådar inte gott för de barn som sägs ha hittats i ett kålhuvud...Självklart @Mammas. Ett riktigt naturbarn är jag.
VAD ÄR DETTA?????
Scatan flyger lugnt sin lilla kust-tripp och vad har hänt när man kommer tillbaka va Va VA - en NY tråd!!!!!!! Som om den gamla inte dög liksom .
Man ska faktiskt spara och återvinna, inte bara ha nytt och nytt hela tiden .
Återkommer när jag uppdaterat mig de senaste 25!!! sidorna på nya stället - mig blir ni inte av med så lätt .
Det trodde vi nog aldrig heller. Jag minns än idag om hur min farfar svor över vilka skadedjur dessa Skator var...Återkommer när jag uppdaterat mig de senaste 25!!! sidorna på nya stället - mig blir ni inte av med så lätt .
Torkar skumgummi som sen fått mjukna? Eh Nej tack, ät det ni! Själv håller jag mig till choklad och salt lakrits!Alltså hur kan ni inte gilla ostkrokar??? det är ju det bästa som finns, särskilt om de fått ligga framme över natten så de blivit så där lagom sega.
@athena_arabians @Snurrfian
Man kan väl inte bara stänga bästa tråden heller, bara så där .Meh.. den gamla stängdes ju..
Jag dör!!! Faan vad coolt! Tack @Mammas lag behövde det garvet.
Ingen aning. Jag är lyckligt singel så har aldrig haft skäl att reflektera över gräsänkors speciella medlemskrav eller -förmåner. Men det sistnämnda kan mycket väl vara en iPad full med bilder på heta brandmän och andra fantasifoster.