Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, jag förstår. :) Min syster kallar mig Katla, hon tycker att draken påminner om mig tydligen? :confused: Vet inte alls vad hon menar!

Ja, men eller hur! Och det måste vara drygt för typ kejsarsnittsbarn, vad luktar de liksom?

Jag luktar persika jag.

//Snittbarn.

Vad är det för speciella extraförmåner gräsänkor får? Är de bra? Isf: Räknas det att Pappas är iväg på jobbet, är jag gräsänka nu? Kan priset bytas mot en Ipad?
Ingen aning. Jag är lyckligt singel så har aldrig haft skäl att reflektera över gräsänkors speciella medlemskrav eller -förmåner. Men det sistnämnda kan mycket väl vara en iPad full med bilder på heta brandmän och andra fantasifoster.

Hmm, och din mamma var en persika? :confused:

Självklart @Mammas. Ett riktigt naturbarn är jag. :angel:
Det där bådar inte gott för de barn som sägs ha hittats i ett kålhuvud...

VAD ÄR DETTA?????

Scatan flyger lugnt sin lilla kust-tripp och vad har hänt när man kommer tillbaka va Va VA - en NY tråd!!!!!!! Som om den gamla inte dög liksom :mad:.
Man ska faktiskt spara och återvinna, inte bara ha nytt och nytt hela tiden :rage:.

Återkommer när jag uppdaterat mig de senaste 25!!! sidorna på nya stället - mig blir ni inte av med så lätt :p.

VAD ÄR DETTA?????

Scatan flyger lugnt sin lilla kust-tripp och vad har hänt när man kommer tillbaka va Va VA - en NY tråd!!!!!!! Som om den gamla inte dög liksom :mad:.
Man ska faktiskt spara och återvinna, inte bara ha nytt och nytt hela tiden :rage:.

Återkommer när jag uppdaterat mig de senaste 25!!! sidorna på nya stället - mig blir ni inte av med så lätt :p.

Meh.. den gamla stängdes ju.. :(
Så då fick det bli en ny tråd, det måste ju finnas ett vuxendagis att hänga på här på Buke.

Jag dör!!! Faan vad coolt! Tack @Mammas lag behövde det garvet.

Varsågod perumpo :D

Ingen aning. Jag är lyckligt singel så har aldrig haft skäl att reflektera över gräsänkors speciella medlemskrav eller -förmåner. Men det sistnämnda kan mycket väl vara en iPad full med bilder på heta brandmän och andra fantasifoster.

Bra! När skickar du? :D

@Scata Men hallå, bor du i ett träd eller? :angel: Den här tråden är ju gaaaammal! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
37 38 39
Svar
770
· Visningar
49 100
Senast: sthu
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 772
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18