Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Till att dammsuga @Mammas, inget annat!

Vill jag ha en jätteslang ringer jag brandkåren!

1385520085471012.jpg

Madrassen i soffan? :p

Ehm, ja för jag har ju lust att slafsa omkring med en slamsugsslang på golvet innan jag ska kräla omkring där? :p :D Tom jag har gränser! :D

Haha, just ja du låg ju i soffan! Attans då :D Vad är det för minikuddar du har i soffan förresten som är för små att göra Lego-gångar med O_o

Hmmmmm, dåligt tänkt av mig med slamsugen där!

Haha, just ja du låg ju i soffan! Attans då :D Vad är det för minikuddar du har i soffan förresten som är för små att göra Lego-gångar med O_o

Hmmmmm, dåligt tänkt av mig med slamsugen där!

I sängen är madrassen 160 bred så jag tror inte jag pallar åka omkring på den! :D
Tja, inte lika breda som jag är? :p Jag tänker att jag förmodligen inte kommar att kravla med kroppen helt rak utan slingra mig lite så jag kommer utanför de typ 40 cm som kuddarna är?

Lego under knät när man kravlar. O_o

Frukost och glass! orkade mig iväg till frysen! :up: Borde förmodligen kirrat mat men orka'nte! SMSar du över lite? :love:

Frukost och glass! orkade mig iväg till frysen! :up: Borde förmodligen kirrat mat men orka'nte! SMSar du över lite? :love:

Bra kämpat! Frukost och glass är asbra mat när man är sjuk :up: När man är frisk också förresten, frukost och glass är alltid bra!

Jag messar genast över lite mat!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
747
· Visningar
47 642
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 755
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar