Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Till att dammsuga @Mammas, inget annat!

Vill jag ha en jätteslang ringer jag brandkåren!

1385520085471012.jpg

Madrassen i soffan? :p

Ehm, ja för jag har ju lust att slafsa omkring med en slamsugsslang på golvet innan jag ska kräla omkring där? :p :D Tom jag har gränser! :D

Haha, just ja du låg ju i soffan! Attans då :D Vad är det för minikuddar du har i soffan förresten som är för små att göra Lego-gångar med O_o

Hmmmmm, dåligt tänkt av mig med slamsugen där!

Haha, just ja du låg ju i soffan! Attans då :D Vad är det för minikuddar du har i soffan förresten som är för små att göra Lego-gångar med O_o

Hmmmmm, dåligt tänkt av mig med slamsugen där!

I sängen är madrassen 160 bred så jag tror inte jag pallar åka omkring på den! :D
Tja, inte lika breda som jag är? :p Jag tänker att jag förmodligen inte kommar att kravla med kroppen helt rak utan slingra mig lite så jag kommer utanför de typ 40 cm som kuddarna är?

Lego under knät när man kravlar. O_o

Frukost och glass! orkade mig iväg till frysen! :up: Borde förmodligen kirrat mat men orka'nte! SMSar du över lite? :love:

Frukost och glass! orkade mig iväg till frysen! :up: Borde förmodligen kirrat mat men orka'nte! SMSar du över lite? :love:

Bra kämpat! Frukost och glass är asbra mat när man är sjuk :up: När man är frisk också förresten, frukost och glass är alltid bra!

Jag messar genast över lite mat!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka