Men men men... LEGO!
@ullo kom ju med ett klockrent förslag! Då slipper du städa också, så länge det finns golvplats att gå på är all städning onödig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men men men... LEGO!
Använd kudden som en plog som du föser framför dig. Tada - legofritt!
Aaaaah, ja så kan det vara! Då får man hoppas att inget spills på de precis vid utplockningsögonblicket! <----- Klå det ordet om du kan!
@ullo kom ju med ett klockrent förslag! Då slipper du städa också, så länge det finns golvplats att gå på är all städning onödig!
Behöver en bredare kudde då.
Förlösningen måste vara det korrekta verbet av vad som görs av barnet under en förlossning?
Smart! Eller så skaffar jag en dammsugare med ett stort munstycke! Bwaahaha!!
Ta madrassen!
Meh, nej det ordet var ju alldeles för krångligt!
Ring slamsugen så kan du använda deras jätteslang!
Madrassen i soffan?
Ehm, ja för jag har ju lust att slafsa omkring med en slamsugsslang på golvet innan jag ska kräla omkring där? Tom jag har gränser!
Haha, just ja du låg ju i soffan! Attans då Vad är det för minikuddar du har i soffan förresten som är för små att göra Lego-gångar med
Hmmmmm, dåligt tänkt av mig med slamsugen där!
Vill jag ha en jätteslang ringer jag brandkåren!
I sängen är madrassen 160 bred så jag tror inte jag pallar åka omkring på den!
Tja, inte lika breda som jag är? Jag tänker att jag förmodligen inte kommar att kravla med kroppen helt rak utan slingra mig lite så jag kommer utanför de typ 40 cm som kuddarna är?
Lego under knät när man kravlar.
Aaaa, du kanske skulle tänka om och krypa lite mer så här:
@Jannice När jag googlar "hot firefighter" får jag inte upp några sådana där bilder ALLS!
Nej men eller hur, bebisen var ju asgullig!
Hahhaha! I knew it!
ALDRIG! KROKAR HETER DET!!!!Förresten heter det visst ostbågar!
Frukost och glass! orkade mig iväg till frysen! Borde förmodligen kirrat mat men orka'nte! SMSar du över lite?