Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla bra människor gillar ostkrokar. Så är det bara. Det har jag och min mini-sis bestämt för länge sen.

Vem är mini-sis?

(Buke hatar mig. Inte nog med att jag inte kan prata I VERKLIGHETEN (inte ett bekymmer atm, är ensam hemma med fishisarna, de är inte så pratsamma. Iof pratar jag med dem med annars, men idag blir de ignorerade för att jag inte pallar röra mig ur soffan), så kommer buke och ba "du måste vänta EN HEL JÄVLA EVIGHET innan du kan skicka ditt inlägg".

Vem är mini-sis?
Det är min yngsta syster - jag har lärt henne allt hon kan så hon gillar ostkrokar och Battlestar Galactica. Den emellan oss är lill-sis. Henne hann jag inte lära så mycket för vi är så nära i ålder, men hon är bra ändå. Sen har vi brorsan och lill-brorsan också. Och store-brorsan. Ordning på torpet... :)

(Buke hatar mig. Inte nog med att jag inte kan prata I VERKLIGHETEN (inte ett bekymmer atm, är ensam hemma med fishisarna, de är inte så pratsamma. Iof pratar jag med dem med annars, men idag blir de ignorerade för att jag inte pallar röra mig ur soffan), så kommer buke och ba "du måste vänta EN HEL JÄVLA EVIGHET innan du kan skicka ditt inlägg".
Dumma buke-motor med dumma tidsgränser.
:idea: Du får multicitera och skriva mååååånga svar samtidigt! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
746
· Visningar
47 396
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 754
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 337
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar