Meh, då borde du ju inte ens behöva be honom om det, det ska komma naturligt! Han läste väl kontraktet innan han skrev på?
Givetvis skrev han och min pappa kontrakt innan han fick nyckeln till kyskhetsbältet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh, då borde du ju inte ens behöva be honom om det, det ska komma naturligt! Han läste väl kontraktet innan han skrev på?
Hell YEAH!!!Det heter förresten ostKROKAR allt annat är ju bara sörländskt tjafs.
Det heter förresten ostKROKAR allt annat är ju bara sörländskt tjafs.
Där sjönk du i anseende @athena_arabians ... inte gilla krokar
Okej, dodlar kan funka. Om man är lagom packad. Men inte bågar.Doodels!!
Maahhaha!! Jag hänvisar till dig om han krånglar!
Alla bra människor gillar ostkrokar. Så är det bara. Det har jag och min mini-sis bestämt för länge sen.Varför då? Det blir ju fler till er andra.
Okej, dodlar kan funka. Om man är lagom packad. Men inte bågar.
Alla bra människor gillar ostkrokar. Så är det bara. Det har jag och min mini-sis bestämt för länge sen.
Alla bra människor gillar ostkrokar. Så är det bara. Det har jag och min mini-sis bestämt för länge sen.
Nåja, låt gå. Du får dispans från ostkroksgillandet, eftersom du gillar ostpinnar. Men låt det inte bli en vana!Tyvärr, jag och ostböjarna är inte kompatibla. Fast iofs, de där extra hot kan gå ner. Fast de har inte någon böj, de ser ut som en missformad pinne.
Tyvärr, jag och ostböjarna är inte kompatibla. Fast iofs, de där extra hot kan gå ner. Fast de har inte någon böj, de ser ut som en missformad pinne.
Givetvis skrev han och min pappa kontrakt innan han fick nyckeln till kyskhetsbältet!
Nåja, låt gå. Du får dispans från ostkroksgillandet, eftersom du gillar ostpinnar. Men låt det inte bli en vana!
Är så svårt att föda barn genom det!
Det är MÅNGA fel på ostbågar!Är det något fel på ostbågar?
Det är min yngsta syster - jag har lärt henne allt hon kan så hon gillar ostkrokar och Battlestar Galactica. Den emellan oss är lill-sis. Henne hann jag inte lära så mycket för vi är så nära i ålder, men hon är bra ändå. Sen har vi brorsan och lill-brorsan också. Och store-brorsan. Ordning på torpet...Vem är mini-sis?
Dumma buke-motor med dumma tidsgränser.(Buke hatar mig. Inte nog med att jag inte kan prata I VERKLIGHETEN (inte ett bekymmer atm, är ensam hemma med fishisarna, de är inte så pratsamma. Iof pratar jag med dem med annars, men idag blir de ignorerade för att jag inte pallar röra mig ur soffan), så kommer buke och ba "du måste vänta EN HEL JÄVLA EVIGHET innan du kan skicka ditt inlägg".
"pinne" Du får skriva kuk.