Vi bör ha några på lager, enligt den lageransvarige. Tyvärr har jag inte själv kunnat kontrollera kvaliteten.Otroligt bra leveranstid måste jag säga, allt under 4 år är ju toksnabbt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi bör ha några på lager, enligt den lageransvarige. Tyvärr har jag inte själv kunnat kontrollera kvaliteten.Otroligt bra leveranstid måste jag säga, allt under 4 år är ju toksnabbt!
Vi bör ha några på lager, enligt den lageransvarige. Tyvärr har jag inte själv kunnat kontrollera kvaliteten.
Så beställningen lyder alltså:
24 x antibiotikadrakar
12 x antivirus-drake
1 uppsättning kattmat
Beräknad leveranstid efter godkänt korrektur är ca 2 år.
Tack för er order!
@athena_arabians Fast är inte Senerare såna som ser ner på folk? Typ, man kan anlita deras tjänster om man är lite masochistiskt lagd?
Otroligt bra leveranstid måste jag säga, allt under 4 år är ju toksnabbt!
Vill hon helst ha en bozita- eller mjautetra tror du?
Är det något fel på ostbågar?
Jag tror inte de är slemlösande.
Det är däremot whiskey, så ta en rejäl hutt till varje ostkrok så är problemet löst.Jag tror inte de är slemlösande.
Oh, undrar om detta är första gången jag får buga-smileys... @athena_arabians Du skämmer verkligen bort mig
Det är däremot whiskey, så ta en rejäl hutt till varje ostkrok så är problemet löst.
Har "missat" dessa. Är det nåt jag borde se??Har du sett @ullos baciller?!
Hostar som en tok, men annars så...@Jeps Tja.. Sover du gott om nätterna som det är?
Jag har funderat på det, men det känns sådär att börja dricka före lunch? Det är inte ens semester?