Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
O noes! Vi har blivit lurade!
rhinocerous.gif

christiano-ronaldo-epic-agony-expression.gif

Fast hon har hypertyreos så hon är rätt tunn. Det är långhårskatten som påminner lite om Luciano Pavarotti. Men han låter som en kastrat från en kyrkokör i 1600-talets Venedig. Gammelkatten däremot, hon har pipa hon... *ryser* Och stor prick måste naturligtvis alltid använda mig som språngbräda ur sängen när hon ska gå och kolla vad gammelkatt tänker sjunga idag.

De är SÅÅ underbara di små djuren! :D

Ber allra ödmjukast om ursäkt för radiotystnad och rymmande basilusker. Det måste vara några som lyckades rymma till @Snurrfian. Har befunnit mig i ett iskallt, blåsigt och regnigt Älvkarleby under helgen. Skulle verkligen behövt en värmande drake eller två.
Tror förresten inte att @Mammas slembobbor står sig mot mina. Uppenbarligen har inte alla basilusker rymt.

Ber allra ödmjukast om ursäkt för radiotystnad och rymmande basilusker. Det måste vara några som lyckades rymma till @Snurrfian. Har befunnit mig i ett iskallt, blåsigt och regnigt Älvkarleby under helgen. Skulle verkligen behövt en värmande drake eller två.
Tror förresten inte att @Mammas slembobbor står sig mot mina. Uppenbarligen har inte alla basilusker rymt.
Ni kan ju testa att pitcha dem mot varandra och se vilka som vinner. Jag tror inte det finns några lagar mot Basilusk-kamper än.

Har du sett @ullos baciller?! :crazy:

Jag har samma plåga som igår: Hungrig men har ont i halsen.. och pallar inte göra mat. :(
You and me both @Mammas
Usch, jag skickar antibiotika-drakar till dig...
Kan jag få ett dussin eller två? Eller om det är antivirus-drakar jag behöver? Kan du langa ett dussin av varje för säkerhets skull? Skicka till Hässelby snarast, är de bara där så kan de följa ljudet av hostande människa och svältande katter så hittar de rätt. (Lovade pälsklingarna frukost vid sju, åtta, nio och tio - varje gång jag vaknade alltså. :D)

You and me both @Mammas
Kan jag få ett dussin eller två? Eller om det är antivirus-drakar jag behöver? Kan du langa ett dussin av varje för säkerhets skull? Skicka till Hässelby snarast, är de bara där så kan de följa ljudet av hostande människa och svältande katter så hittar de rätt. (Lovade pälsklingarna frukost vid sju, åtta, nio och tio - varje gång jag vaknade alltså. :D)

Kan du skicka lite kattmat till stackars svältande Mammas också? Jag tror hon kommer börja gnaga på sig själv snart annars, @athena_arabians verkar ha fullt upp med sina "sanerare"!

You and me both @Mammas

Kan du skicka lite kattmat till stackars svältande Mammas också? Jag tror hon kommer börja gnaga på sig själv snart annars, @athena_arabians verkar ha fullt upp med sina "sanerare"!
Så beställningen lyder alltså:

24 x antibiotikadrakar
12 x antivirus-drake
1 uppsättning kattmat

Beräknad leveranstid efter godkänt korrektur är ca 2 år.
Tack för er order!

@athena_arabians Fast är inte Senerare såna som ser ner på folk? Typ, man kan anlita deras tjänster om man är lite masochistiskt lagd?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
740
· Visningar
46 961
Senast: Angel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 747
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 337
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar