Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nähä då, jag försvarar henne med laserkitties (aka Missia och Tassa) så den gubben går inte! :cool:

Men nejje! :mad:

Dagens onödiga information: Nu ska jag strax åka och jobba!

Dagens skitviktiga information: Jag drömde att jag tappade alla mina tänder i natt. Jag petade tillbaks dem men ingen tand hamnade där den skulle och sen ramlade de ut igen! :cautious:

Men nejje! :mad:

Dagens onödiga information: Nu ska jag strax åka och jobba!

Dagens skitviktiga information: Jag drömde att jag tappade alla mina tänder i natt. Jag petade tillbaks dem men ingen tand hamnade där den skulle och sen ramlade de ut igen! :cautious:
Kanske var en profetisk dröm. När var du till tandläkaren sist?

Jag har samma plåga som igår: Hungrig men har ont i halsen.. och pallar inte göra mat. :(
Usch, jag skickar antibiotika-drakar till dig...

Själv är jag på allmänt dåligt humör, ont i huvudet och hes. Känner mig snäsig dessutom så min stackars chef lär ju återigen få vandra runt på äggskal... Jag har varit en riktig bitch på jobbet de senaste månaderna :(

Själv är jag på allmänt dåligt humör, ont i huvudet och hes. Känner mig snäsig dessutom så min stackars chef lär ju återigen få vandra runt på äggskal... Jag har varit en riktig bitch på jobbet de senaste månaderna :(

Jag trumfar nog dig just nu... känner mig som om jag har PMS fast jag inte har det. De där j-la idioterna från saneringsfirman som skulle hört av sig i fredags (vilket de inte gjorde) skulle ju ha varit här kl 8... har jag någon saneringsfirma här?! NEJ! :rage: :rage: :rage:

Är så j-la less...

Fy så jobbigt! :(

Mycket bra idé! Har du någon whisky?

Ja! Smaaaaart.... :D

Ringde till min partner i morse för att säga att jag sjukat mig till inatt. (Till att börja med hade jag tänkt messa, men glömde om man drar till höger eller vänster när man messar så råkade ringa istället.), säger att jag har ont i halsen men känner mig mer med i huvudet än imorgon. Han säger, mhm, du är med i matchen säger du, viiiisst. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
798
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka