Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har snart haft det här nicket i tio år. HELT galet.Alltså, jag fick precis en ny trofé. Jag har tydligen funnits på buke i 8 år. Hjälp!! Det känns ju som typ i förrgår jag registrerade mig.
Var finns Ogilla-knappen?!!!Choklad slut.
Vadå "Barret tjatat"? Det var ju du som beklagade dig över hur svårt det var att hitta dem. Jag, i min oändliga hjälpsamhet, ritade dig bara rätt. Sen hade du mage att utnyttja min good will och försöka göra dig själv till universums härskarinna. Men se, den guuben går inte med gamla Barret, serrö...Jaha, så @bumpo har också gått alla de där ordbajserikurserna som @Barret har tjatat om! Jag börjar känna mig lite utanför här, fattas bara att @athena_arabians kommer in med alla sina hitte-på-kurser också!
Random dubbelpost eftersom mitt samvete skriker...
Jag är världens sämsta matte enligt stor prick, förresten. Hon är skendräktig så in i helsinkki och har valt ut en svart pip i form av ett får som valp (hon har en riktig valp i huset men jag tror hon mer ser liten prick som ett monster i valpförklädnad). Hursom, inte nog med att jag tog ut hennes "valp" i skogen och lade i slutet av hennes spår idag, men när hon sedan ägnade timmarna efteråt åt att gny och ha sig samtidigt som hon morrade åt liten prick så tog jag helt sonika "valpen" ifrån henne och stängde in den i städskrubben. Ni skulle se blickarna hon gav mig...
Var finns Ogilla-knappen?!!!
Vadå "Barret tjatat"? Det var ju du som beklagade dig över hur svårt det var att hitta dem. Jag, i min oändliga hjälpsamhet, ritade dig bara rätt. Sen hade du mage att utnyttja min good will och försöka göra dig själv till universums härskarinna. Men se, den guuben går inte med gamla Barret, .
Men du fick ju behålla världen, det var bara universum jag tog. Så nog tycker jag att jag kompromissade en aning. Jag hade kunnat lägga beslag på bådaNej det var då fasligt vad svårt det var att få dig att ens överväga att ge upp härskarinnetiteln! Lite snålt faktiskt om jag får säga det själv
Men du fick ju behålla världen, det var bara universum jag tog. Så nog tycker jag att jag kompromissade en aning. Jag hade kunnat lägga beslag på båda
@athena_arabians Det är det jag är rädd för. Och liten prick kommer tycka det är en ny, rolig lek och gnaga på andra foten...
Var i landet bor du? Kan vi göra en buke insamling? Jag slängde en del gammal choklad sen julen idag, sån där äcklig körsbärslikör och annat gegg men jag kan plocka upp det ur sopen och skicka till dig!Choklad slut.
Nu kommer jag definitivt bli biten inatt. Inte nog med att jag snodde stor pricks "valp", jag hade till och med MAGE att BADA båda prickarna!!!!!
Ja, så om jag plötsligt försvinner längre än 8 h från och med nu så vet ni...Oh noes!
Ja, så om jag plötsligt försvinner längre än 8 h från och med nu så vet ni...
Ja, så om jag plötsligt försvinner längre än 8 h från och med nu så vet ni...
Om du försvinner så snor jag universum! *Funderar på hur jag ska hjälpa Prickarna att försvinna @Barret*