@athena_arabians Kan du inte äta upp dem?
Saneringsgubbarna?! Inte gott misstänker jag men jag ska ringa runt lite (är VÄLDIGT irriterad så jag känner för att slänga runt sleven rejält) och vara kärnhäxan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians Kan du inte äta upp dem?
Aj då! Soppa? Annars säger jag också glass, det botar det mesta!
Saneringsgubbarna?! Inte gott misstänker jag men jag ska ringa runt lite (är VÄLDIGT irriterad så jag känner för att slänga runt sleven rejält) och vara kärnhäxan
Det är de som tar ohyggligt betalt för nöjet att få plåga dig, helt lagligt.
Ja! Smaaaaart....
Ringde till min partner i morse för att säga att jag sjukat mig till inatt. (Till att börja med hade jag tänkt messa, men glömde om man drar till höger eller vänster när man messar så råkade ringa istället.), säger att jag har ont i halsen men känner mig mer med i huvudet än imorgon. Han säger, mhm, du är med i matchen säger du, viiiisst.
Har kvarg och färska jordgubbar... Men de är i kylskåpet! inte här!
Vem anmäler sig som frivillig att komma hit och kirra frulle?
Haha, du kanske är jättemedi huvudet idag, bara är synsk
Inte jag! Kan inte sova men är uttråkad som fan. Varför sover inte du?
Aaaaa, du får skaffa ett kylskåp i varje rum!
Ja, men eller hur?!
Smaaart! Men det behövs nog inte, @athena_arabians är snart här!
Jasså det är så de heter, de sadisterna De håller jag mig borta från!
Såg ni, såg ni, såg ni??? Jag lyckades lista ut hur jag skulle ändra namnet, som jag klurat på det och setat med gapande mun av impregnering varje gång ni har lyckats
El Stocholmo. Hungrig. Är du här snart?
Jag har försökt det också men då har det en tendens att bli riktigt dyrt när man är tvungen att gå dit
Fast hon har hypertyreos så hon är rätt tunn. Det är långhårskatten som påminner lite om Luciano Pavarotti. Men han låter som en kastrat från en kyrkokör i 1600-talets Venedig. Gammelkatten däremot, hon har pipa hon... *ryser* Och stor prick måste naturligtvis alltid använda mig som språngbräda ur sängen när hon ska gå och kolla vad gammelkatt tänker sjunga idag.Jag kan se kisse framför mig, som en fet operasångare: "La-la-la LA-LA-LA"!