Du är min hjälte! Jag visste att jag kunde lita på dig!Nähä då, jag försvarar henne med laserkitties (aka Missia och Tassa) så den gubben går inte!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är min hjälte! Jag visste att jag kunde lita på dig!Nähä då, jag försvarar henne med laserkitties (aka Missia och Tassa) så den gubben går inte!![]()
Inte jag! Kan inte sova men är uttråkad som fan. Varför sover inte du?Oj alla sover tidigt ikväll...
Nähä då, jag försvarar henne med laserkitties (aka Missia och Tassa) så den gubben går inte!![]()
Kanske var en profetisk dröm. När var du till tandläkaren sist?Men nejje!
Dagens onödiga information: Nu ska jag strax åka och jobba!
Dagens skitviktiga information: Jag drömde att jag tappade alla mina tänder i natt. Jag petade tillbaks dem men ingen tand hamnade där den skulle och sen ramlade de ut igen!![]()
Uppäten????Ja, så om jag plötsligt försvinner längre än 8 h från och med nu så vet ni...
Jag lyckades undgå det ödet, tack och lov. De sov som små grisar ända fram till gammelkatten började sjunga upp sig strax före kl 6 imorse.Uppäten????![]()
Usch, jag skickar antibiotika-drakar till dig...Jag har samma plåga som igår: Hungrig men har ont i halsen.. och pallar inte göra mat.![]()
Jag har samma plåga som igår: Hungrig men har ont i halsen.. och pallar inte göra mat.![]()
Usch, jag skickar antibiotika-drakar till dig...
Själv är jag på allmänt dåligt humör, ont i huvudet och hes. Känner mig snäsig dessutom så min stackars chef lär ju återigen få vandra runt på äggskal... Jag har varit en riktig bitch på jobbet de senaste månaderna![]()
Kanske var en profetisk dröm. När var du till tandläkaren sist?
Jag lyckades undgå det ödet, tack och lov. De sov som små grisar ända fram till gammelkatten började sjunga upp sig strax före kl 6 imorse.
Vad är en tandläkare? Låter suspekt...![]()
Glass kanske? Det botar allt!
Usch, jag skickar antibiotika-drakar till dig...
Själv är jag på allmänt dåligt humör, ont i huvudet och hes. Känner mig snäsig dessutom så min stackars chef lär ju återigen få vandra runt på äggskal... Jag har varit en riktig bitch på jobbet de senaste månaderna![]()
Tänkte äta det efter frukosten.![]()
Jag har samma plåga som igår: Hungrig men har ont i halsen.. och pallar inte göra mat.![]()
Mycket bra idé! Har du någon whisky?