Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ALDRIG! KROKAR HETER DET!!!!
Tack, vad rar du är!
Jag är inte kräsen, men är frukterian, och man måste ha bett moder natur om ursäkt innan man plockade den, annars äter jag allt!
Det trodde jag alla var? Jag brukar sätta plåster på trädet när jag plockar äpplen!
Förutom förstoppning...Ostkrokar är väl bra för allt.
Vill jag ha en jätteslang ringer jag brandkåren!
Vafalls? Kom vi inte fram till att brandmän är fantasifigurer? Eller finns de nu, helt plötsligt?!@Jannice När jag googlar "hot firefighter" får jag inte upp några sådana där bilder ALLS!
Jag brukar ha med en tuss som jag håller mot trädet tills det slutar blöda. Osäker på hur bra det är med alla gifter som finns i klistret på plåster!
Skadar ju inte att försöka. Man ska inte ge upp i förtid.
Precis, har de tur är den fortfarande lite kletig också!
Ah, så jag söker och sedan är det bara att scrolla. Hårt... liv.Skadar ju inte att försöka. Man ska inte ge upp i förtid.
Ni kan säga vad ni vill men jag vet att jag har rätt. För det har @ullo sagt - så det så.Bågar, bågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågarbågelibågelibågaribågaelibågaribågibågibågar
BÅGAR!
Ni kan säga vad ni vill men jag vet att jag har rätt. För det har @ullo sagt - så det så.
Sperma och hästpäls är definitivt min favoritdoft!
Jag börjar bli allt mer övertygad om att vi två är väldigt nära släkt! Ostbågar är så fullständigt oätliga så det är det enda godis jag kan ha hemma utan att äta det trots extremt godissug!Neh Jag skulle utan problem kunna banta med bara ostbågar, de är så äckliga att jag skulle inte äta alls!
Hos mig är den på delad förstaplats med mina jordgubbsbarn