Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
:yuck: Du och diamantborraren då, han gillar när de är sega. Hans specialitet är att hälla ostböjarna i en påse dillchips och skaka om... :wtf: :yuck: :wtf:
På tal om udda sätt att äta ostkrokar/-bågar/-böjar/-krökar osv. Min syster gillar att slänga ner dem i en skål med popcorn... Det är faktiskt överraskande ätbart.

Jag är immun så det kvittar. Han äter ju rutten fisk också (dvs surströmming) :yuck: Jag anser att mat ska se god ut och vara god. Surströmming uppfyller inget av de kriterierna.
Hm jag tror att du måste tänka över om du inte ska skicka iväg honom på uppfostring, jag har hört att klickerträning kan fungera bra!

Jag behöver ju någon som kommer hit och håller en hand på min panna och hämtar glass åt mig? Du är ju inte här? :cry: :cry: :cry:

Kände mig hyfsat ok, har legat ensam hemma tyst på soffan hela dagen. Nu kom de andra hem och efter att ha pratat lite: MIN HALS JAG DÖÖÖÖR! :(

Mvh ja ä int bitter ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
663
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
38 39 40
Svar
796
· Visningar
50 626
Senast: MJLee
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar