det ena utesluter ju inte det andra...Torkar skumgummi som sen fått mjukna? Eh Nej tack, ät det ni! Själv håller jag mig till choklad och salt lakrits!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det ena utesluter ju inte det andra...Torkar skumgummi som sen fått mjukna? Eh Nej tack, ät det ni! Själv håller jag mig till choklad och salt lakrits!
Tänk vad coola alla som kör runt i pickups med kåpa är då. De har alla cloaking devices.
När sa jag att det var jag som skulle skicka? Jag befattar mig inte med fantastifoster som brandmän. Ni kan se mig som en sån där hänvisningsskylt. Jag tipsar om/pekar vart ni ska gå men ni får fan hitta dit själva.Bra! När skickar du?
Jag vill ha choklad! Vem fixar det åt mig? Glömde köpa det när jag handlade förut.
Alltså hur kan ni inte gilla ostkrokar??? det är ju det bästa som finns, särskilt om de fått ligga framme över natten så de blivit så där lagom sega.
@athena_arabians @Snurrfian
På tal om udda sätt att äta ostkrokar/-bågar/-böjar/-krökar osv. Min syster gillar att slänga ner dem i en skål med popcorn... Det är faktiskt överraskande ätbart.Du och diamantborraren då, han gillar när de är sega. Hans specialitet är att hälla ostböjarna i en påse dillchips och skaka om...
Jag SMS över lite åt dig!Jag vill ha choklad! Vem fixar det åt mig? Glömde köpa det när jag handlade förut.
Han får väl bara göra det när han inte är hemma hos dig? I min familj har maken lyckats lura BARNEN att ostbågar är gott...Du och diamantborraren då, han gillar när de är sega. Hans specialitet är att hälla ostböjarna i en påse dillchips och skaka om...
Han får väl bara göra det när han inte är hemma hos dig? I min familj har maken lyckats lura BARNEN att ostbågar är gott...
Hm jag tror att du måste tänka över om du inte ska skicka iväg honom på uppfostring, jag har hört att klickerträning kan fungera bra!Jag är immun så det kvittar. Han äter ju rutten fisk också (dvs surströmming) Jag anser att mat ska se god ut och vara god. Surströmming uppfyller inget av de kriterierna.
Hm jag tror att du måste tänka över om du inte ska skicka iväg honom på uppfostring, jag har hört att klickerträning kan fungera bra!
Vi måste ju tagga @Nacheta, kom jag på!
Vem är det? Är hen rolig? Har hen brandmän till övers?