Sv: Nummer 10 om våra 06r
Fio, Nej men fy då
Dessa stora älgar, att de inte kan hålla sig i skogen. Fast iof där skulle jag kanske inte heller vilja vara när man riskerar att bli skjuten
Hoppas du och pållarna får det toppen i Borås
Happy, så konstigt för visst är jag vän med din man på facebook?
Maui, TACK! Jag han är verkligen en pärla även om han är lite märklig ibland, mer om det lite längre ner...
Nova, Tack så mycket! Ja vi har nog hittat varandra stundtals åtminstone
HAHAHA, tycker du det? Helt ärligt så var det inte ens meningen att vi skulle svänga vänster där men han tog min ytterskänkel så himla bra för en skull så han ändrade sig nog i språnget därav rivningen.
Jag blev milt sagt överraskad
Polly, Tack så hjärtligt!
KL
Ja då var jag på GFRK i lördags och fick mig en STOR överraskning på att Ronaldo trots sin stora rutin kanske inte varit med om allt. Första klassen 95 var totalt KAOS på framhoppningen som även var framridning på en liten yta till antalet hästar. Han fick lite små panik av att har hästar som värmde galopp i 110km/h susandes runt sig. Tyvärr satt detta kvar inne på banan och han bara rusade runt. Hinder två rev vi och efter hinder fyra gjorde jag halt. Klappade om honom och förklarade att man behöver inte vinna allt
Hoppade de sista hindrena med bravur och jag är jättestolt över honom att han faktiskt kunde coola ner.
I 105 var framhoppningen betydligt bättre, kändes som om det var mer rutinerat folk då
å så jag som är amatör. hehe! Allt kändes toppen där och likaså väl inne på banan. MEN jag kan väl säga som så att det inte var den bästa rundan vi gjort. Jag har stundtals väldigt svårt att hålla tillbaka honom, å då tänker kanske ni att jag bör ha en bättre galopp. Håller helt med MEN det behöver ju nödvändigtvis inte innebära att det ska gå i 150 knyck..
Rundan räckte iaf till en 5:e plats av 67 startande
Nu har vi lite paus framöver då jag ska börja plugga med start nu i veckan. Puh, Nova var har jag gett mig in på?