Dressyrsnack nummer 18

Här är vuxengruppen ”Antikrundan” ute på skogstur. Det bjöds på både piaff, passage och högre skolor redan innan vi var av gårdsplan (och jag påmindes om varför jag brukar föredra att rida ut ensam 🤣) men vi var lika många som kom med hem som när vi gick iväg. Hästarna var glada iallafall :angel:
Visa bifogad fil 161000

Låter som det är hos er man tränar piff å puff, man kanske ska va med nästa gång 😂

Det var imponerande vilket piffande och puffande alla fyra kunde visa upp när de var tillsammans (med lite pepp från en häst som galopperade i hagen intill vägen).

Kanske vore nåt? ”piff och puff-gruppträning” :D

Låter perfekt! Så ber jag någon filma så kan jag använda materialet i vloggen. Kommer öka upp antal följare 😂😂

Kan man ta en drink innan man sitter upp? Eller 8?

Tagit foton på tjejerna idag och Maja blev så FIN med knoppar och fancy träns😍!

20250119_135907.webp

Tror att många dressyrtanter skulle behöva ett glas rödvin innan uteritt😁. Då hade fler dressyrhästar fått galoppera I skogen😂.

Rödvin dricker ja inte 😂 och ska jag ta Bollen med ett gäng dressyrhästar krävs nog dryck ut starkare flaskor än vin 🤣🤣

Jag har liksom inga problem att galoppera fort i skogen, men när man har en häst som är så reaktiv som Bollen så är det under väldigt kontrollerande former man gör det. Och min sambo behöver vara med och springa framför eller springa en bit före å vi galoppera i kapp 😂😂😂

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Utrustning Hei, Ser etter dressyrsadel og kom i snakk med en som har Devoucoux. Hun påstår at 18 tommer er som en 17 tommer på andre saler. Hun...
Svar
3
· Visningar
485
Senast: zarmino
·
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 539
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
1 671
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden