Dressyrsnack nummer 18

Mest sannolikt samma som spökar men säker kan man ju aldrig vara.
De kan ju också ha missat en ömhet i bakre delen av hoven om han pep mest över främre.
Jag har haft skon kvar så länge det bara går (tills hovslagare kommit).
Min har aldrig behövt gipsas men hon har ju heller aldrig haft en hovböld i rätt bemärkelse utan de har gått i strålen (förmodligen pga allergi/överkänslighet)som ju är lite mjukare och mer förlåtande.
Ja han är ju lite sådär ”ohajajaj” så de riktade ju in sig på tån då för där var han väldigt ojig, det kan ju funnits mer. Ska börja med att få hem min egen hovis, han är godkänd att gräva men tänker att behöver man göra mycket måste det kanske vidare till kliniken om man måste sedera eller nåt.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: Mli
·
Utrustning Hei, Ser etter dressyrsadel og kom i snakk med en som har Devoucoux. Hun påstår at 18 tommer er som en 17 tommer på andre saler. Hun...
Svar
3
· Visningar
491
Senast: zarmino
·
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 549
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
1 681
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur