Det är ju fasen mörkt typ hela tiden ändå nuIallafall den här lite tråkiga tiden på året är nog många lagda så att de gärna vill rida när det är ljust ute, tänker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju fasen mörkt typ hela tiden ändå nuIallafall den här lite tråkiga tiden på året är nog många lagda så att de gärna vill rida när det är ljust ute, tänker jag.
Solen går ju ner strax efter tre.Iallafall den här lite tråkiga tiden på året är nog många lagda så att de gärna vill rida när det är ljust ute, tänker jag.
Ja jag har gett upp att hinna rida innan det är mörkt, kan rida på lunchen när jag jobbar hemma men annars får man ju ge sig hän till livet med pannlampaSolen går ju ner strax efter tre.
Men men, en av tjejerna vaknade till igår så vi ska ut på måndagkväll! Hon är mitt förstaval för jag minns henne när hon tävlade tråck ridskoleponny och hon gjorde det så fint.
Rida ut i mörker med pannlampa kan ju ändå vara väldigt mysigt. Man är liksom inboad i mörkret på något härligt sättJa jag har gett upp att hinna rida innan det är mörkt, kan rida på lunchen när jag jobbar hemma men annars får man ju ge sig hän till livet med pannlampa
Jag är ju lite mörkrädd så jobbar på det där med myskänslan! Men som sagt, när jag var ung red jag alltid på kvällen, börjar vänja mig igen och bli lite ”tåligare”Rida ut i mörker med pannlampa kan ju ändå vara väldigt mysigt. Man är liksom inboad i mörkret på något härligt sätt
Jag jobbar också hemifrån 3 dagar i veckan men tycker inte jag får till så bra arbetsdisciplin när jag trixar med tiderna. Blir seg efter stallet och får inget gjort sen när jag ska jobbaDet är nog kanske det bästa med att jobba 3 av 5 dagar hemifrån, att jag ofta kan lägga ridning på morgonen före jag börjar jobba, Eller ta en paus på eftermiddagen om jag inte har möten.. Jag rider sällan ut kvällstid, promenera gör jag men han är så jäkla kvick i sidled och skulle troligen inte stanna hos mig alls om jag trillade av. Jag red kvällstid förut på honom så det skulle säkert gå men vi har så otroligt mkt djur runt gården där Mirre står.
Jag brukar åka till stallet på lunchen och vara där typ 11.30-14. Alternativt att jag går lite tidigare och åker dit vid 15-tiden. Men håller med om att det kan vara segt att komma igång och jobba igen efter stallet, jag vill bara duscha och lägga mig under en filt i soffanJag jobbar också hemifrån 3 dagar i veckan men tycker inte jag får till så bra arbetsdisciplin när jag trixar med tiderna. Blir seg efter stallet och får inget gjort sen när jag ska jobba
Kan du inte få med något sällskap?Alltså, vad modiga ni är! Jag jobbar också dagtid så ska jag få till någon ridning på vintern på vardagarna är det kvällar med pannlampa ut i skogen. Men alltså, det är ju SVINLÄSKIGT! Massa ögon som stirrar på en genom träden och reflekteras i ljuset (hjort och rådjur mest) och jag får så sjuka obehagskänslor och påminns om ta mig tusan varje skräckfilm som utspelar sig i skogsmiljö
Jag mötte björn i maj och efter det blev jag lite mörkrädd
Det var visserligen mitt på dagen, mitt på skogsvägen men när det blir mörkt i skogen blir jag lite orolig.
Som tur är jobbar jag kväll några dagar i veckan, så måste inte ut i mörkret. Men ja det är vinter och underlag och elände att ta hänsyn till
Tyvärr inte, möjligen om jag tvingar min stackars make att gå bredvid oss, men uppsuttet sällskap är det sämre ställt med i stallet jag står nu tyvärr.Kan du inte få med något sällskap?
Jag kan rida ut själv om det kniper. Hästen är snäll men är jag helt själv börjar jag också fundera lite på yxmördare o lite sånt..
Hann tänka mycket. första tanken var att hoppa av för att inte ramla av red barbacka så tänkte att tvärvänder hon så ramlar jag ju av.Jag hade kissat på mig om det kom rn björn
Här på slätten är det mycket rådjur och harar. Kan se en grupp med ägarna ibland och så ginns det typ 1 miljon vildsvin
De är dock fega och drar snabbare än kvickt.
Så häftigt ändå!Hann tänka mycket. första tanken var att hoppa av för att inte ramla av red barbacka så tänkte att tvärvänder hon så ramlar jag ju av.
Men jag tror inte ens den kollade på oss. Gick in i skogen igen. Men det var ett mäktigt möte
Visa bifogad fil 161274