Han har faktiskt haft den hästen i många år. Bla vunnit SM på träns. Tycker att han rider den väldigt trevligt i jämförelse med Touchdown, sen är den också lång som ett ösregn.
Jaha jag trodde att det var den nya hästen han red.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har faktiskt haft den hästen i många år. Bla vunnit SM på träns. Tycker att han rider den väldigt trevligt i jämförelse med Touchdown, sen är den också lång som ett ösregn.
Fille var skitpigg igår, det märks att jag inte ”trimmat” på drygt 2v men han är helt fräsch efter sin sträckning iallafall
Idag var det tungt i stallet, det blev dags för stallägarens gamla GP-häst att vandra vidare efter 22 år på gården han var med redan när jag jobbade där efter studenten liksom…
Vad bra att du kunnat ha kvar tiden och det är möjligt att låna en stand in från ridskolan. Då får man ju ändå lite input även under konvalescensen.. Och alltid nyttigt att rida olika hästarIdag var det onsdag ojämn vecka vilket innebär tränarbesök. Jag har kvar min tid under Barkas konvalescens och fick låna en ponny från ridskolan för att kunna rida idag. En cobvariant med hovar som dasslock och väldigt mycket spring och väldigt lite takt och balans. Men jag rider gärna lite kluriga ponnyer eftersom jag vågar det mesta på den höjden och hon var nyttig för mig att rida för om jag inte höll reda på min kropp så kunde jag absolut inte hålla reda på hennes. Inte den lättaste för eleverna kan jag tänka mig, lite brötig och bufflig även om hon är väldigt snäll.
Jag var in med min på åb i tisdags. Mycket bättre men inte helt bra så ny stötvåg.Fille var skitpigg igår, det märks att jag inte ”trimmat” på drygt 2v men han är helt fräsch efter sin sträckning iallafall
Idag var det tungt i stallet, det blev dags för stallägarens gamla GP-häst att vandra vidare efter 22 år på gården han var med redan när jag jobbade där efter studenten liksom…