Dressyrsnack nummer 18

Det ska faktiskt bli intressant att se hur det ser ut vid skoningen!
När min hade sina värsta (strål)bölder så tog det Lång tid (flera månader) innan det blev rätsida på eländet. Det hittades absolut ingenting på klinik, syntes inget på röntgen, hovslagaren hittade inte ett smack... Värmen kom och gick.
Så det Kan ju fortfarande bara vara det som spökar.
I vårt fall kan man ju inte göra ett smack heller utan bara vänta ut det. Men nu hade ju min typ NIO bölder fördelat på alla ben under två år... Allt pga torvmix i boxen. 😬

När min hade sina värsta (strål)bölder så tog det Lång tid (flera månader) innan det blev rätsida på eländet. Det hittades absolut ingenting på klinik, syntes inget på röntgen, hovslagaren hittade inte ett smack... Värmen kom och gick.
Så det Kan ju fortfarande bara vara det som spökar.
I vårt fall kan man ju inte göra ett smack heller utan bara vänta ut det. Men nu hade ju min typ NIO bölder fördelat på alla ben under två år... Allt pga torvmix i boxen. 😬
Ja jag tänker också det att om det är böld så kan vi bara vänta, hittills hittar vi inget

Ridit I dagsljus idag! Kan konstatera att jag inte gillar det😂. Alldeles för mycket folk ute och Dio undrade vad som stod på med ridning mitt på dagen😅. Fotograf på plats så då passade jag på och som alltid är det alltid för lång väntan att se resultatet..
20250201_112836.webp

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
631
Senast: Mli
·
Utrustning Hei, Ser etter dressyrsadel og kom i snakk med en som har Devoucoux. Hun påstår at 18 tommer er som en 17 tommer på andre saler. Hun...
Svar
3
· Visningar
506
Senast: zarmino
·
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 587
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
1 722
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka