Natural Horsemanship..*Bild tråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Natural Horsemanship..*Bild tråd*

Roligt! Han är så vacker din pålle!

Det var länge sedan jag uppdaterade här, fattar inte var ni andra får alla bilder ifrån.
Fick i alla fall ett par nya mysbilder i söndags i vårsolen.

TN_090410_625_copy1024.JPG

Världens bästa solstol:
TN_090410_534_copy1024.JPG

TN_090410_553_copy1024.JPG

TN_090410_602_copy1024.JPG

TN_090410_612_copy1024.JPG

TN_090410_618_copy1024.JPG

Åh tack. :love:

Vilka härliga vårbilder! Gillade den bakifrån där du ligger på rumpen. Urfin bild. :laugh:

Wow va ni är fina! Varför visar du inte detta i nordistråden??! :laugh: Hur länge har ni jobbat?

Jag och token är inte i närheten än. :angel:

Men jag vill ändå visa min fina tok från gårdagens skoning. Tredje gången gilt som man säger. Första skoningen var katastrof och nu står han så fint som man bara kan aldeles lös.
tredjeskonin13april096klippt.jpg

Oj, tack :)

Ja det kanske jag skulle göra, får väl slänga in bilden där med då.

Eh...ja, jag har ridit henne typ 6 -7 gånger helt själv. Haft halsring två gånger + kapson och sista gången red jag med bara halsring. Har haft henne sen hon var en liten plutt så vi känner varandra väl.

Vilken fin grabb du har, härligt uttryck :)

Haha inte precis horsemanship (a) Iaf det är inte jag på bilden men min häst :''D
veaum0.jpg

Ni är riktigt riktigt duktiga!!!<3 :D

KL
Har inga nya bilder ffrån Mig och Millan :) Men de känns som om de mesta går fint nu :)
Men vi var och hämtade en liten sällskaps ponny till Millan idag, riktigt känslig och fint,så de blir nog lovande att börja med Nh och trick med honom :) Här är han!

Red King;
http://www.pixbox.se/pic_show_id27160506.html

vad duktiga ni är :) Det ser ut att gå undan :D Högt hopapr ni också :)

Tack! Ja, på andra bilden går det undan för då har min buse tagit sikte på hindret (utan att det var tänkt så) :angel:

Hur vågar du hoppa så högt helt löst!? :eek:
*Djupt imponerad!* :bow:

vad duktiga ni är :love: har samma "problem" med Zadira, hon vill inte riktigt trava efter heller, hon lunkar snabbare bara! :p

Lite bilder på oss från senaste tiden! Dock inga bra ! :cool:

Mysigt att ha hästen löst betandes runt omkring sig!

tränar vinka från ryggen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 079
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Lady_S
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar