Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har låtit den här tråden vara väldigt högt i tak med massa "å så söta ni är"-inlägg och "tihi, vad duktiga ni är...." trots att många andra forum här på buke, enbart har bildtrådar utan såna "gnäggiga" inlägg. Men något jag INTE går med på, är att ni använder tråden som reklampelare för egen verksamhet, eller efterlysningar av tränare. Såna inlägg ska ligga under radannonser.
Och åter igen, om man bläddrar längre bak i tråden, så är det många bildlänkar som inte fungerar. För att ha en fungerande bildtråd, är det ju roligt om ni låter era bilder ligga kvar, så att andra kan få se dem.
Med hopp om bättring beträffande reklam och efterlysningsbiten. INGA såna mer inlägg, då stängs tråden.
I och för sig, ser jag redan nu att det faktiskt är dags att stänga den här tråden och be er att starta en ny, då ni gått över 1000 inlägg.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ Jag var inne på nya prover i augusti. Då fortfarande för tjock livmoderslemhinna enligt ul.
Jag fick besked i september att proverna såg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.