T
TaylorSwift
Sv: Natural Horsemanship..*Bild tråd*
underbart!
Den sista var ju bara SÅ söt!
underbart!
Den sista var ju bara SÅ söt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så duktiga ni är! Och Pim är ju bara för söt
kl* TILL ALLA!
Usch usch usch på er alla!!!
Ni är så grymt duktiga att ja får tårar i ögonen Jag sitter här, tittar på era framsteg, de underbara bilder ni lägger ut och bara ryser. Vissa har ju en otrolig kontakt med sin häst, jag har aldrig sett någon här uppe irl med sådan kommunikation.
Jag är impad av er alla. Har alltid varit intresserad av kommunikation med hästen och själv får man hem den mest dominanta jävel jag stött på
Dock börjar han respektera mig mer, önskar och drömmer om att få en lika bra kontakt med min häst som ni har med era i framtiden, peppar peppar. Det krävs väl tid antar jag.
Era hästar har det verkligen bra
Jag brukar fråga om de sett Ceasar Millan på TV (han med hundarna) och det har ju de flesta. Då brukar jag säga att jag gör samma sak fast med hästar
Det där med att beskriva vad NH är för icke hästkunnigt folk är inte det lättaste men jag tycker att jag kommit på ett bra svar.
Jag brukar fråga om de sett Ceasar Millan på TV (han med hundarna) och det har ju de flesta. Då brukar jag säga att jag gör samma sak fast med hästar