Natural Horsemanship..*Bild tråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Natural Horsemanship..*Bild tråd*

vacker bild på er :love:

Red Farez, Wibora och Shakira idag dom var så duktiga så :) det var första gången jag red Shakira utan träns men hon var väldigt lyhörd!! :banana:

Jag och Farez
26449575.jpg

Jag och Wibora
26447969.jpg

Jag och Shakira
26449922.jpg

Hääärligt :love: Vad vacker hon är, Shakira!

Vilka fina hästar :O, och bilder!

Jag tränar aldrig NH med träningsmetoder och sånt. Rider mest ut ..
Jag och Hetla har så bra kontakt ändå, har ju haft henne i 14 år så
nånstans måste det ju ha klickat :grin: . Men jag skulle faktiskt vilja hitta en häst så jag kan träna allt från början.. Aja drömma kan man alltid :p.

Här är några bilder från Januari (?) ..

Eftersom en kompis åkte med ut, blev det ridbanan. (tråkigt tänkte Hetla, och stannade gärna i mitten..)
26475281.jpg

Efter en liten stund löste det sig, och hon gick med på att gå några varv :P
26475283.jpg

Det blev till omed en liten galopp på långsidan.. Fast manken var lite halvhård.
26475282.jpg

Men,sen sa hetla att nu får det vara nog, och ställde sig i mitten igen.
317939a5783d41ac8959a492f95a5629.jpg

Sen va de slut :D
26475429.jpg

tack :) Shakira är våran uppfödning och det är Wibora som är mamma till henne och Copper Coin som är pappa :D

Hetla: tacktack :)

härliga bilder det var på dig och Hetla :)

Jag har också haft en islänning som var rödskäck och hette Hettla :D

Fin häst!!

Vilka fina bilder!
roligt att se andra som gör likadant!

Men hur lägger man in bilder, hittar ingen bifoga knapp, vart har jag missat den??

Bilderna måste finnas på nätet för att du ska kunna länka till dem här;):)
Förslagsvis skapar du en sida på www.pixbox.se, där det är gratis att bli medlem och ganska enkelt att ladda upp och länka till bilder!

fjordtokan: Va mysigt det ser ut!

Härliga bilder, och vilken SÖT fjording :love::love::love:
Det är nåt visst med dom ;)

Vad härligt det skulle vara att ha en NH tränare :d

Lite bilder av Min lillebror och Zadira. Han var med till Zadira igår och hade funderat på att rida lite, men han nöjde sig med att gå i "cirklar och fyrkanter" som han sa! Sen flyttade han bakdelen och tränade bergsget, yoga och vinka. ;)

Går i fyrkant

Flyttar bakdel

med repet hängande i marken och ett glatt leende gick dom på. Zadira var som en stor snäll hund fast en grävmaskin grävde ca.20 m från oss.

bergsget

De 2 små söta

Bilderna måste finnas på nätet för att du ska kunna länka till dem här;):)
Förslagsvis skapar du en sida på www.pixbox.se, där det är gratis att bli medlem och ganska enkelt att ladda upp och länka till bilder!

gör ett försök för att lagga upp en bild. Bilden är på min kompis/medryttare som försöker sig på lite sidways längst staketet.

image-upload-26-700547.jpg

hm.. det funkar ju inte, har klickat på "vykortet" (lägg till bild) och klistrat in länken där, gör jag rätt? Jag är ju helt körd här, hur korkad får man vara lixom:)

Senast ändrad:

Har du bilden uppladdad på Pixbox? Om du har det är det väldigt enkelt!

1. Gå till bilden du vill visa.
2. Klicka på "Meny" till vänster om bilden.
3. Håll musen över Tipsa/diskutera.
4. Klicka på "Länka till den här bilden".
5. Du kan nu välja mellan tre olika länkar med överskrifterna "HTML-kod", "Kod att använda i forum" och "URL direkt till bildfilen". Klicka i fältet där Koden att använda i forum finns, så att den markeras. Kopiera länken och klistra in i rutan där du skriver inlägg (där var jag skriver nu).
6. Klart!

Vill man göra det lite krångligare kan man kopiera "URL direkt till bildfilen" och klistra in i fältet som kommer upp när man klickat på "vykortet".
Hoppas att det funkar för dig nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 098
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Lady_S
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023