Sen är det ju bara resten kvar ..typ.
Jag har ingen jäkla aning. jag vet inte hur jag ska dra slutsater ur röstningarna mer än att både i drevet mot Habina och mot CB så måste det funnits ulvar som var med och röstade.
Dramatik, Vira och Svarta Ankan är de tre som röstat på både Habina och CB. Det kan betyda ungefär vad som helst. Vira håller jag som någotsånär neutral idag. Drama har haft flera röster på sig också och nu har hon röstat för dagen och lär inte återkomma jag får lite känslan av att hon vill kliva ur fokus så att inte hon ryker i kvällens lynch och det tycks ju ha funkat för än så länge är det ingen som har henne som huvudmisstänkt. Viras röst kom nånstan i mitten. Svarta Ankans röst när det redan var kört för Habina, lite medglidande sådär.
Så hittills känns Vira som hyffsat neutral trots min röst igår och det har jag nog förklarat klart s det räcker.
Dramatik och Svarta Ankan däremot känns lite mer åt det ondare håller. Drama för att hon glider iväg under radarn med en tidig röst så hon slipper fokus och den andra för den icke-påverkande rösten på Habina som lätt kan försvinna i mängden.
Sen så tänker jag lite på hur Caisa och Niyamas röster har hamnat. Först DL så röstar de på varann. I gårdagens DL så röstar bägge på goda Habina. I den här ordningen:
DL1:
Caisa röstar på Niyama
Niyama röstar på CaisaLundblad
DL2:
Caisa röstar på Habina
Niyama röstar på Habina
Kan det vara så att Niyama försöker att "ta kontakt" med Caisa genom att först rösta på henne och sen rösta på samma som henne? dvs att Niyama är fåret och Caisa är ulv?