Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du menar att jag ska gå igenom mina egna inlägg för att tala om för dig vad jag misstänkte och när det vände?
Och jag velar inte mellan dem idag, det var vad jag gjorde igår
Jag vet inte om jag vill berätta eftersom jag inte vill delge ulvarna den informationen. Det enda jag vill säga är att ni får gå igenom hennes inlägg igen och bilda er en egen uppfattning. Jag tycker jag får en hint om vad hon försöker säga när jag läser igenom. Men om hon skriver att hon fortfarande är osäker på en person (Jeffrey) så tycker jag inte att det visar att hon siat denne.
Ja. Och jag är inte en av dem.Har gått igenom men tycker det finns flera möjliga.
Ja. Och jag är inte en av dem.
Du borde väl inte behöva gå igenom dom? Borde du inte veta varför du misstänkte Caisa?
Jag vet inte om jag vill berätta eftersom jag inte vill delge ulvarna den informationen. Det enda jag vill säga är att ni får gå igenom hennes inlägg igen och bilda er en egen uppfattning. Jag tycker jag får en hint om vad hon försöker säga när jag läser igenom. Men om hon skriver att hon fortfarande är osäker på en person (Jeffrey) så tycker jag inte att det visar att hon siat denne.
Ungefär exakt vad jag säger.Nej det tror inte jag heller men vad menar du?
Fast där tycker jag att du är ute och cyklar. Vi har ju trots allt en ängel som är till för att skydda extra utsatta spelare så det är en fet risk för ulvar att käka "godförklarade" spelare. Är det inte bättre att alla (speciellt ängeln) får reda på ev. hintar från spelare med siarförmågor än att ulvarna listar ut det och helt ostört drar nytta av det?
Jag behöver inte gå igenom mina inlägg, men jag förstår inte varför det är så viktigt för dig att veta när det vände för mig när det gäller Caisa och Matmissbrukarn. Är det inte viktigare för dig att kolla igenom leken och rösta (leta onda?). Du har fortfarande inte heller kommit tillbaka med dina funderingar om Matmissbrukarn...
Men om du läser #438, så tror jag mer på en fårroll för Caisa om hon är ond och just nu anser jag det viktigare att få ut en ulv vilket jag misstänker Matmissbrukarn för att vara.