Några som går ihop och tycker Cirkus inte spelar som vanligt, bla Vira och Dramatik. Hurvida det betyder något vet jag ännu inte.
Svartaankan tycker MM är mest misstänkt som fåret men lägger hellre sin röst på någon hon tror är ulv och lägger därför sin röst på Habina. Vira tycker teorin verkar intressant angående MM.
Cirkus blir väldigt på mot Vira efter gårdagen DL, och tror att Habina kan ha siat henne som ond. Con tycker jag går lite i försvar för Viras räkning, även Dramatik. Vilket också är dom som tycker att Cirkus inte spelar som vanligt. Dramatik lägger sedan sin röst på Cirkus pga hennes påstådda ändrade spelstil.
Dramatik verkar trött på att försvara sig, från ett dubbelnick hon tror hon har listat ut vem det är.
Bumpo hänger inte med i Jefferys spelstil och de gjorde inte jag heller från start men har ändrat uppfattning. Forts. nedan.
Bumpo lägger sin röst på Cirkus då hon inte kan se vad det är som gör Vira så ulvig, som hon tycker Cirkus vill få Vira att framstå som.
Med tanke på att Habina var storbonde och lade sin röst på Vira så kan man undra om hon siat henne som ond, men då är frågan varför hon ändrade sin röst till Caisa. Kan därmed inte sätta Vira åt den onda hållet pga det.
Capricciosa tycker MM är misstänkt men väljer ändå att lägga sin röst på Caisa, för att idag ha MM högt upp på misstankelistan igen. Varför då lägga rösten på Caisa igår? Utan vidare funderingar på Caisa idag. Även hon blir lite fundersam över Cirkus och hennes teorier om Vira.
Jeffery har jag tyckt från början spelar skumt. Men nu börjar jag tvivla på att hen är ond. Det verkar på riktigt som att hen letar efter onda och jag har ändrat uppfattning om hen och sätter hen mer mot neutral mot goda sidan just nu.
Glömmerallt kommer in med en teori om Cirkus och hennes teorier kring Vira som jag finner intressant hurvida hon är god eller ond. Reagerar på MMs röst på Capricciosa som båda misstänker är en hämndröst.
Även SookieS tycker Cirkus teorier verkar skumma om Vira. Tycker att dramatik inte verkar leta onda. Håller med Glömmerallt i hennes teorier angående Cirkus och Vira.
Hedinn, Con, Niyama, Caisa och Peppar vill jag se mer ifrån.
Kinder och Mumorsan vet jag ännu inte var jag har.