Jag tycker då det är ulvigt att lägga en röst på någon man skriver att man tycker resonerar vettigt ändå.
Och ang. aggressiviteten. Det var enbart för att jag är trött på att få höra om och om igen från samma(?) spelare att jag drar saker ur sammanhanget och förvränger dem. Det är inte första leken liksom och nu blev det nog. Jag blir gärna ifrågasatt, men jag vill inte bli anklagad för saker om och om igen när det enda jag gör är att skriva utifrån min synvinkel. Visst, ingen behöver hålla med men jag vill inte bli dumförklarad för det.
Jag har inte menat att hoppa på dig eller något, däremot har jag reagerat för att det har känts som att u har dragit höga växlar både mot CB och mot mig, vilket för mig blir misstänksamt. Sedan är det förstås lätt att som god misstänka någon om den skriver misstankar mot en, men det är väl att du har känts ihärdig som har gjort mig väldigt frågande till din roll.
Anledningen att jag tycker att det känns som att du ibland har förvrängt saker är för att du både första dagen mot CB och andra dagen mot mig kom med en väldigt stark misstanke där du skrev rätt ut att du trodde att vi var onda. Under både första och andra dagen förklarades det hur det var tänkt, men det kändes inte som att du lyssnade till förklaringarna utan hade satt din stämpel redan. Ibland har meningar tagit ur sitt sammanhang där du tagit fram en bit som du tolkat ut något ur, utan att se på helheten i meningen för en större förståelse för var jag ville komma.
Sedan har jag aldrig dumförklarat dig? I så fall ber jag om ursäkt om jag skrivit något som kan tolkas så. Jag har mest känt att jag har blivit påhoppad med misstankar mot mig, försökt att förklara mitt resonerande men inte fått någon respons och därför blivit misstänksam mot dig. Jag minns inte hur du brukar spela, men jag har förstått av andra nu att du kan ha en framtoning som kan verka lite aggressiv då du ser något du verkligen tror på.
Sedan var det lääänge sedan jag spelade med dig så jag minns inte. Men om du fått höra liknande saker tidigare kan jag mer förstå din irritation mot mig.