*puh* Försöker läsa ikapp, men jag har bara hunnit till sida 17 (note to myself). Inte hjälper det att datorn lade av så jag sitter med mobilen som gärna vill stava åt mig. :-S
Nåja, några tankar så långt:
2. CaisaLundblad Misstänksam mot Niyama som "mest tramsat", röstar på henne för det. Rösten och beteendet skaver, men jag lutar just nu åt en stressad god, snarare än ond. Men jag är absolut inte säker.
3. Capricciosa Har en intressant tanke om Caisas "godförklarande" av sig själv genom att Caisa påpekar att hon inte röstade på Corpse_bride.
4. Cirkus är tveksam till SookieS teori om vad goda och onda vill i början av leken. Röstar på henne pga det. Förstår att det är svårt att rösta så tidigt, så jag ser inget konstig i cirkus röst.
7. Dramatik gick hårt åt Corpse_bride, men jag vet inte alls vad jag skall tro. Kan vara en god som blev lite för säker likväl som en ond.
8. Glömmerallt hoho?
10. Habina febrig
11. Jeffery fick min röst då det var det som jag reagerar mest på. Fortfarande osäker på henne.
12. Kinder Reagerar på att kinder skrev att hon följt leken men inte skrivit något. Varför inte? Smidigt att luta sig tillbaka som ulv/får?
13. Matmissbrukaren Misstänker att dramatik är tjuven, baserat på att dramatik misstänkte att Corpse_Bride var det. Förstår inte Caisas röst på Niyama.
14. Mumorsan reagerar precis som jag på puff och röstar på henne. Går igenom hur några röstat med kloka tankar. Känns som hon letar onda.
15. Niyama Tycker att caisa är skum, men vad jag kan utläsa av Caisas svar så är det en feltolkning av det hon skrev. Neutral just nu.
19. Puff Diskuterar hur får och ulv kan kommunicera med varandra, men jag tycker teorin haltar. Fåret vet redan vilka som är ulvar.
20. SookieS har en del intressanta tankar om dubbelnick och hur man kan använda sig av det som ond.
22. Vira skriver vettigt, men jag hajar till i slutet på #223. Hennes försvar för dramatik ger mig känslan av att hon och dramatik skulle kunna sitta i lyan ihop...
Eftersom jag inte vill hamna i samma sits som sist, så tänker jag rösta nu. Eventuellt hinner jag läsa klart innan tio och ändra min röst. Men till dess tycker jag att Viras försvar av dramatik är det som skaver mest.
Habina röstar på vira