Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att se det från den ljusa sidan så var du en av mina huvudmisstänkta redan före din röst . Om det var fel eller inte får väl framtiden utvisa.Se det positivt @cirkus du blir i alla fall inte utröstad för att du ville vara säker på att hinna rösta och valde att rösta på det som kändes ulvigast...
CIRKUS! Du måste in på ulvspelstorken! Jag säger det för att jag gillar dig - du är beroende!Jag HAR tidbrist. Att sitta på muggen hos vännerna och låtsas ... Och i själva verket spela ulvspel.
Jag spelar kort, och förlorar på ouppmärksamhet...Jag HAR tidbrist. Att sitta på muggen hos vännerna och låtsas ... Och i själva verket spela ulvspel.
Hästarna lastade. Men... Ryttarförlust för bumpo och Outofservice. Två sena strykningar och därmed två varningar. Resten av fältet kommer iväg fint. Och jag återkommer med resultatet inom kort.
Fasen så synd att förlora en spelare med siarförmågor. Tyvärr antyder väl röständringen att Habina inte siat Vira som ond. För i så fall hade det väl varit mest troligt att Habina hållit kvar vid sin röst när hon såg varthän det barkade? Eller var röständringen ett försök att rädda sitt skinn? Kan nog vara en bra idé att se lite närmare på Habinas teoriinlägg i vilket fall.
Det känns som att hon borde ha använt en av sina sior direkt (själv hade jag aldrig vågat spara på mina i den rollen!) och det kanske går att lista ut om hon har siat någon som god utifrån vad hon skrivit efter första DL. Nu har jag inte tid mer ikväll men återkommer med mer aktivitet i morgon förhoppningsvis.