Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är fortfarande misstänksam mot Mat, som jag skriver ovan (och som andra också säger) det är jättebra att hon försöker ändra sig, men det står ut. Sedan att det finns ett dubbelnick som uttrycker sig på ungefär samma sätt som hon brukar gör att mina varningsklockor går igång.
Vill se mer av Mat innan jag gör något, så:
Capricciosa röstar på CajsaLundblad
Hmm.. nu har jag läst och/eller skummat igenom leken. En del av den flera gånger och där finns lite disskussioner om röstningen och då bland annat som t.ex kinder skrev i inlägget jag citera förut att någon kan ha velat "rädda" Cl eller Drama.
Men ingen verkar ha tagit upp att dubbelnick och tvillingar också kan ha anledningar att vilja rädda någon. Det finner jag väldigt märkligt. För mig är det en viktig sak att ha med i beräkningarna.
Jag tycker att Habina har varit skum leken igenom (se mina tidigare inlägg om henne, hon hugger på märkliga saker), och den här rösten tyckte jag inte gjorde saken bättre, till stor del eftersom jag verkligen inte ser något uppseendeväckande i mitt så kallade försvar av drama. Därför kommer min röst också att hamna där.Men.. okej.. Nu kom Jefferey in och lade ännu en röst på Habina. Vad tusan är det som gör henne ulvig? Alla röstar på att de inte förstår varför hon röstade på Vira, hur kan det vara så skumt?
Något jag noterar i denna lek är att Cirkus inte alls skriver lika mycket tankar som vanligt. Kanske har hon förvarnat om dålig aktivitet, det har jag i så fall missat, men annars känns det inte särskilt likt Cirkus tycker jag.
Nej, jag förstår faktiskt inte Habinas röst alls idag. Den ser väldigt konstig ut och att hon först skriver att Vira skriver vettigt, men sedan ändå röstar på henne för att hon tycker att hon försvarar mig känns verkligen underligt.
Idag känner jag att det är svårt att rösta, för ingen känns så jätteond tycker jag. Men ovanstående sticker ändå ut så pass mycket att min röst kommer hamna där ikväll.
Dramatik röstar på Habina
Röstning dag 2:
Kinder röstar på Dramatik
Habina röstar på Vira
Peppar röstar på Jeffery
Dramatik röstar på Habina
Jag tycker att Habina har varit skum leken igenom (se mina tidigare inlägg om henne, hon hugger på märkliga saker), och den här rösten tyckte jag inte gjorde saken bättre, till stor del eftersom jag verkligen inte ser något uppseendeväckande i mitt så kallade försvar av drama. Därför kommer min röst också att hamna där.
Vira röstar på Habina
Jaha, Caisa och Habina är de jag reagerat mest på och så röstar Caisa på Habina
Jag håller också med dig här, jag känner heller inte riktigt igen cirkus. Mest av allt tycker jag att hon inte känns lika skarp som vanligt, utan att hon reagerar på lite konstiga saker. Men visst, det kan vara tidsbrist.Något jag noterar i denna lek är att Cirkus inte alls skriver lika mycket tankar som vanligt. Kanske har hon förvarnat om dålig aktivitet, det har jag i så fall missat, men annars känns det inte särskilt likt Cirkus tycker jag.