Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Information från LL!

Er dyra LL har hastigt och lustigt blivit bjuden på grillfest då utsocknes vän dykt upp i Pelle Svanslös stada. Jag packar just ett övernattningskit och ämnar sedan ta min hund och dra ut på landet. Jodå, LLs laptop finns i packningen.

Jag tänker alltså uppdatera leken vid DL, men mina för-uppdateringar händer nog inte i samband med tredje loppet.

Vidare flyttar jag fram morgondagens natt-DL till kl 11. Jag misstänker att det kan bli sent ikväll.

Och - var snälla och se till att det finns en aktuell röstlista vid DL ikväll. Tack på förhand.

Over and out från LL för tillfället.
Såvitt jag förstår är deadlinen forsatt 22:00,
dvs 22:00 är den sista tillåtna tidsstämpel för en röst.

Jaha, då kan jag räkna med en eventuell sorti eftersom min röständring inte räknades.

Jag vet inte ens vad jag ska göra för att lämna ett vettigt testamente om jag nu är tvungen att lämna leken.

jag vill ju inte outa någon viktig roll så att de onda kommer det på spåren

Och det är precis det jag skriver, men jag tycker inte att det bara är ängeln som ska göra det utan även alla andra. Om jag delger mina funderingar, så är risken är att de blir en sanning. Det är bättre att alla i så fall får gå in och läsa Habinas inlägg och bilda sig en egen uppfattning från början för jag är inte hundra på att jag uppfattat henne rätt. Hade jag varit hundra hade det varit en helt annan sak.

Jag har läst Habinas inlägg ett antal gånger iaf ett par spelare omnämns i lite varmare ordalag. Därför är jag nyfiken på om det finns något du ser som inte jag ser. Du kanske har noterat någon viktig ledtråd som jag missat? Vad är det du har uppfattat? Just sådant är ju intressant för leken.
Jag tror inte att någon kommer att ta det som en sanning, varför skulle man det? Du kan ju vara ulv for all I know..

Ska jag inte köra på "ulvspåret" då tycker du? Det är ju ulvarna jag vill ha ut. Och om jag nu varit så misstänkt hela tiden enligt dig, varför röstade du inte på mig igår också då? Otroligt märklig och framförallt tunn teori du framför här må jag säga.

Jo men jag är osäker på om du verkligen tror den du misstänker är ulv eller om du bara vill låtsas tro det.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar