Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DL blev väl ändrat till 23 eller var det Natt-DL som är kl 11?
Natt-DL blev ändrat till 11.00 väl? Imorgon alltså.
Såvitt jag förstår är deadlinen forsatt 22:00,Information från LL!
Er dyra LL har hastigt och lustigt blivit bjuden på grillfest då utsocknes vän dykt upp i Pelle Svanslös stada. Jag packar just ett övernattningskit och ämnar sedan ta min hund och dra ut på landet. Jodå, LLs laptop finns i packningen.
Jag tänker alltså uppdatera leken vid DL, men mina för-uppdateringar händer nog inte i samband med tredje loppet.
Vidare flyttar jag fram morgondagens natt-DL till kl 11. Jag misstänker att det kan bli sent ikväll.
Och - var snälla och se till att det finns en aktuell röstlista vid DL ikväll. Tack på förhand.
Over and out från LL för tillfället.
Japp, natt-DL imorgon är kl 11.Natt-DL blev ändrat till 11.00 väl? Imorgon alltså.
Aha, då var du väl försent ute.
Ja, DL var kl 22. Det är natt-DL som är framflyttat.Såvitt jag förstår är deadlinen forsatt 22:00,
dvs 22:00 är den sista tillåtna tidsstämpel för en röst.
Om Cirkus ändring är underkänd får jag det till 5-5 mellan Matmissbrukaren och Cirkus.@Jeffery (aka kvällens Notarius Publicus) - är det jämt mellan Matmissbrukaren och Cirkus? Jag förbereder mina små lotter här.
Vad skulle jag vara för sent ute med?
Vad skulle jag vara för sent ute med?
Och det är precis det jag skriver, men jag tycker inte att det bara är ängeln som ska göra det utan även alla andra. Om jag delger mina funderingar, så är risken är att de blir en sanning. Det är bättre att alla i så fall får gå in och läsa Habinas inlägg och bilda sig en egen uppfattning från början för jag är inte hundra på att jag uppfattat henne rätt. Hade jag varit hundra hade det varit en helt annan sak.
Om Cirkus ändring är underkänd får jag det till 5-5 mellan Matmissbrukaren och Cirkus.
Har dubbelkollat, men någon annan får gärna kolla mig.
Ska jag inte köra på "ulvspåret" då tycker du? Det är ju ulvarna jag vill ha ut. Och om jag nu varit så misstänkt hela tiden enligt dig, varför röstade du inte på mig igår också då? Otroligt märklig och framförallt tunn teori du framför här må jag säga.
Om Cirkus ändring är underkänd får jag det till 5-5 mellan Matmissbrukaren och Cirkus.
Jo men jag är osäker på om du verkligen tror den du misstänker är ulv eller om du bara vill låtsas tro det.
Såhär var det. Corpse trodde jag var får, inte ulv. Habina trodde jag var ulv och Cirkus tror jag är ulv.