Såhär var det. Corpse trodde jag var får, inte ulv. Habina trodde jag var ulv och Cirkus tror jag är ulv.
Jamen ond då. Du verkar inte vilja se andra möjligheter när du har grabbat tag i någon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såhär var det. Corpse trodde jag var får, inte ulv. Habina trodde jag var ulv och Cirkus tror jag är ulv.
Titta på hur hon använder ordföljden med CB och Habina - hon menar troligtvis att hon tror att du är ulv, inte tvärtom .Nja, jag har inte påstått att du var ulv? Var läser du det?
jag har påstått att du glider ur fokus på ett snyggt vis.
Nja, jag har inte påstått att du var ulv? Var läser du det?
jag har påstått att du glider ur fokus på ett snyggt vis.
Jamen ond då. Du verkar inte vilja se andra möjligheter när du har grabbat tag i någon.
Nähä? Har du ö.h.t. läst vad jag skrivit idag?
Yes!!! Lite kul dock att jag hade fel om MM, trodde ju att hon var fåret . Men det blev ju bra ändå .
För mig känns det då som att Puff borde vara MM:s dubbelnick, och att dennjes röstning på MM var ett försök till alibi när det började se farligt ut för MM. Tänker ni andra likadant, eller finns det något som talar för att de inte hör ihop som jag har missat? Ska kolla igen själv också, men spontant tycker jag att de skriver lika.
För mig känns det då som att Puff borde vara MM:s dubbelnick, och att dennjes röstning på MM var ett försök till alibi när det började se farligt ut för MM. Tänker ni andra likadant, eller finns det något som talar för att de inte hör ihop som jag har missat? Ska kolla igen själv också, men spontant tycker jag att de skriver lika.
Det var väl bara en person som var tveksam?Jag ser att det råder vissa tveksamheter om DL. Är jag så otydlig? Jag ändrade natt-DL, övriga deadlines har varit fasta. Nu gäller kl 11 och kommande DL aviseras efter uppdatering. Den blir tidigast kl 21, senast kl 22.
Då vill jag påstå att Puff handlat mot sin Mattes vilja, och varit ensam skyldig till att Matmissbrukaren åkte ut.För mig känns det då som att Puff borde vara MM:s dubbelnick, och att dennjes röstning på MM var ett försök till alibi när det började se farligt ut för MM. Tänker ni andra likadant, eller finns det något som talar för att de inte hör ihop som jag har missat? Ska kolla igen själv också, men spontant tycker jag att de skriver lika.
Okej, lite tankar om MM som visade sig vara ulv då. Jag tror detta kan fria Caisa från misstankar lite. Iaf de som bygger på att Caisa skulle räddats i första lynchen. MM röstade då som nr. 2 på Caisa när det samtidigt la två röster på Corpse. Det verkar ju dumt att lägga upp en kollega för lynch på ett sådant vis om de är ulvar ihop är min första tanke.
Vissa tror att Puff och MM hör ihop. Dock röstade Puff på MM idag, kanske för att få alibi? Men varför bidra till att rösta ut sig själv, är inte det lite dumt?
Lite snabba funderingar bara...