tott
Trådstartare
Sv: Nätdejting del 5!
Tja, måhända att han inte är intresserad på riktigt.
Men att få till ens en fika är inte, av olika omständigheter (beroende på oss båda), så lätt som det verkar såhär. Måste väl snart fråga vad han vill ändå...
Äh, svammel
Jag var ju likadan själv om jag inte var jätteintresserad. Man har väl alltid saker för sig, vill man något så gör man plats i schemat. Jag tror att du är lite som en nödutgång. Han har dig för att det är trevligt att ha någon att maila till. Då behöver man ju inte känna sig ensam, man har ju någon om man vill... Men om han är jätteintresserad så vill han väl ses? Och då låter man inte veckorna gå, för varje vecka riskerar han ju att du träffar någon annan som vill träffas irl.
Haka inte upp dig på en person du inte mött, leta vidare under tiden. Om du väntar en månad och sedan blir det inget så har du spillt en månad på ingenting samt byggt upp något romantiskt i hjärnan som inte fanns. Då blir man besviken.
För bästa resultat, behandla detta som ett hästköp!denna säljare ville inte sälja, leta nya annonser!
Ps! Vad gör han på dejtingsida om han inte har tid med en fika? Har han fyllt i att han söker en brevvän?
Tja, måhända att han inte är intresserad på riktigt.
Men att få till ens en fika är inte, av olika omständigheter (beroende på oss båda), så lätt som det verkar såhär. Måste väl snart fråga vad han vill ändå...