Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Jag ska erkänna att den tanken har slagit mig med! ;) Men det hoppas jag verkligen inte! :o

Hur nöjd som helst i alla fall! :)

Och vad fint det låter, både lil-sis och Sleepan! Grattis, om man kan säga så! :D

Ska för övrigt tillägga att han haft en flickvän som håller på med hästar innan, så han berättade att han spenderat otaliga timmar med att hjälpa till i stallet och putsa läder och sådant. Ja men det är lugnt, du kan bli min pojkvän och putsa mitt läder och sånt med, helt okej med mig! :angel: Och jag har fått en nerv i kläm i ryggen idag, han frågade på riktigt om han skulle komma och hjälpa mig med mockning och sådant. Rätt rejäla pluspoäng på det! :angel:

Edit:
Men förresten, jag är säkert skitfjantig men jag måste ändå "fråga". Jag tycker ärligt det skulle kännas skitdumt att säga att "jomensåatteh, vi träffades på Happy pancake!". Tramsig som sagt, men det är bara sån jag är.... haha. Finns det något snyggare sätt att säga det på? :o

Senast ändrad:

Tack. :D

Säg att ni träffades på nätet. Just HP låter astöntigt(jag & min pojkvän träffades också där :p)

För övrigt är min storasyster gift och väntar barn med en kille hon träffade på Match(för 1,5 år sen - snabba ryck!) och min bror är sambo med världens bästa tjej som han träffade på Spraydate. :D Så hm, vår familj är väl ett bra exempel på att nätdejting funkar antar jag :p

Var på bröllop för två veckor sedan. Sambons bästa vän. Som berättade hur de träffats, dvs på nätet. Och sen lite snyggt outade att vi träffats på samma sätt, haha.

kl

Noterar att det verkar finnas överskott på snygga singelkillar i....Skåne :mad:...låååångt ifrån mig :cry:

Jag har fått brev från några snyggingar i Västra Götaland. Så det finns kanske snyggingar lite överallt. Konsten är att hitta dom! Om man bryr sig om utseendet.

Inte varit så aktiv på dejtingsidan,men nu behöver jag skärpa mig och flirta mer både på nätet och krogen :o Har sedan ett halvår fastnat för en 11 år yngre kille som jag träffar ibland,men eftersom vi redan från början bestämde oss att det INTE kommer att funka med ett seriöst förhållande känner jag att jag måste trappa ner och avsluta innan jag börjar bli kär...Finns ju en del intressanta därute som man skulle kunna inleda ett förhållande med så småningom och det är ju det jag egentligen vill.
Men den här yngre killen har något speciellt.Han får mig verkligen att leva upp när vi ses:) Men jag är så töntig så jag låser mig lätt vid honom.
Hur kommer man över en person som det aldrig kommer bli ett seriöst förhållande med!? Svårt...

Ja..lite komplicerat.Han bor granne med mig:D Tror inte vi är rätt för varann då han inte haft många förhållanden,alltid bott själv osv.Jag däremot har en massa erfarenhet från ett 18 år långt förhållande,hunnit med det där som flytta till hus,skaffa barn.
Jag vet att jag inte vill ha fler barn,och han kanske en dag vill bilda familj och då är väl inte jag den rätta.
Och visst tänker man på åldersskillnaden också,han är 30 och jag är 41.
Men,men,nu är det som det är,egentligen kan vi väl fortsätta ses tills den "rätte" dyker upp för någon av oss.Men jag är nog en känslomänniska och har lätt för att blanda in känslor i ett kk-förhållande.

Ni har alltså baserat det på en massa kansken som kanske inträffar om femton år? Och att ni har hafy olika erfarenheter i era tidigare liv?

Ja,ungefär så.Vill inte pressa honom på något vis,så det är upp till mig att fortsätta vara kk och se vad som händer eller inte alls ses.Han är väldigt försiktig av sig,och jag vill inte vara den som är för "på" då jag tror att han är nöjd med det som vi har.

Nu var det inte så stor åldersskillnad på mig och min sambo när vi träffades, men jag hade haft ett förhållande innan (det var en krogflört, varade hela 2 veckor varav en var den mannen bortrest och det blev via sms istället).
Min sambo hade haft två längre förhållanden innan. Inte sållade han bort mig bara för att jag aldrig varit sambo innan, tack och lov.

Menar ju inte att jag sållar bort han pga det,utan mer för att jag tror han endast vill vara kk..Och jag känner nu att jag börjar blanda in för mycket känslor och så.Är nog en romantiker och gillar att mysa också.
Men så är det ju det där med passionen,inte många gånger man upplever det i sitt liv.Och vill jag vara utan det? Svårt veta...

Vi har nu inte setts på tre veckor,varken han eller jag har hört av sig.Hoppas det går över:o Hursomhelst,nästa vecka ska jag träffa en kille jag haft en flirt med för sisådär tjugo år sen :) Han lade till mig som vän på FB före jul,fick reda på att han också separerat från ett långt förhållande.Kändes inte intressant då att ta kontakt för jag var väl upp över öronen kär i 11 år-yngre-killen.Men nu skickade jag ett litet meddelande typ Hej,hur är det med dig nuförtiden? Var ett tag sedan..Fick till svar att han gärna vill ses och surra över ett glas vin.Så vi har bestämt ses nästa helg!

Hur går det för er nätdejtare?

Har nuförtiden lite kontakt med några som verkar vettiga, men som förstås bor långt ifrån mig. :crazy:

...och har fått många meddelanden av en envis liten stackare, som inte ens ville förstå då jag skrev att han nog inte är den jag söker, då han försökte bjuda sig till mig. "Jamen du verkar trevlig. Jag är också ganska trevlig. Vi behöver inte ligga med varandra. Det skulle vara så kul att få en inbjudan av dig." Suck! ....fast lite synd är det om honom på nåt sätt ändå. Hoppas han hittar någon.

Min nätflört har gått över förväntan. Vi har träffats 2-3 gånger i veckan och börjar nog kila stadigt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka