Eller han som skämtsamt sa att han ville stämpla sitt namn i min panna för att visa hur stolt han var över att "jag var hans". Jag är min!
Så uuuuuuunderbart romantiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller han som skämtsamt sa att han ville stämpla sitt namn i min panna för att visa hur stolt han var över att "jag var hans". Jag är min!
App app är du inte lite väl raljerande mot dem stackars MANNEN nu?!Så uuuuuuunderbart romantiskt.
Nåt jag aldrig kan kompromissa med:
*Barn. Jag vill aldrig ha barn. Väldigt svårkompromissat.
*Könsroller och -maktordning. Jag får allergiska utslag av att jag ska ha en viss roll i mitt förhållande pga att jag är kvinna. Minsta antydan till att jag ska göra si eller så för att det är min plikt gör att jag går ut genom dörren.
*Att få ägna sig åt sitt intresse. Jag är en hästnörd i första hand, inget i mitt liv är lika viktigt. Kan man inte leva med en sådan så kan man inte leva med mig.
Rolig ämnesfråga, @Monifa
Jag hade inte lämnat min partner pga ett könsbyte. Möjligt att jag gjort det för några år sedan dock. Däremot skulle jag tycka att det var trist då jag faktiskt gillar att ha sex med män pga deras utrustningoch jag vill inte ha sex med någon annan än den jag är tillsammans med. Högst troligt hade sambon, om han gjort könsbyte innan vi träffats, inte varit aktuell heller. Sen är jag av åsikten att kärleken inte nödvändigtvis har ett kön men hittills har jag inte tänt på kvinnor och därmed inte heller varit intresserad. Skulle jag göra det vid något tillfälle skulle jag sluta klassa mig som hetero.
Åhh, förlååååt! De små liven! Tänk om de nu känner sig kastrerade och det är MITT FEL!!App app är du inte lite väl raljerande mot dem stackars MANNEN nu?!![]()
Jamen dåsåEtt juridiskt könsbyte behöver numera (när sterilisering inte längre krävs) inte innebära att man genomgår någon operation alls. Man kan vara kvinna och ha en kuk.![]()
Jag hoppas verkligen du skäms och gottgör allt lidande du bidragit till. Kanske kan du gå ner lite i lön vid nästa lönesamtal för att åtminstone männen i din yrkeskår ska känna dig lite mer värda och därigenom kompenseras?Åhh, förlååååt! De små liven! Tänk om de nu känner sig kastrerade och det är MITT FEL!!
Finns det några andra personliga behov ni har som är så pass viktiga att ni skulle känna behovet av att bryta och gå vidare för att er partner inte kan tillfredställa dem eller för att ni skulle ha olika livsmål?