Någon som adopterat?

Sv: Någon som adopterat?

Åh så härligt att höra!!
Superstort grattis till er!!
instämmer!!

det har varit en berg-och-dalbana bara att följa er resa så här långt i den här tråden, så jag kan nog ana hur det varit för er (oändligt mycket mer, givetvis!).
Hoppas resan leder till målet den här gången! :love:

Tusen tack för era grattis! :love:
Berg-och-dalbana är verkligen ordet! Man kan få bra nyheter ena dagen och dåliga nästa och så där håller det på... hösten och vintern har varit fortsatt strulig i landet så när vi fick en förfrågan i december vågade vi knappt tro på det först. Det var länge osäkert om det ens skulle kunna gå vägen, men nu vet vi så mycket mer och förutsättningarna är väldigt annorlunda denna gången.
Nu är det ju inte HELT klart förrän i slutet på vår vistelse där så jag kommer nog inte kunna andas ut förrän domaren har skrivit på det sista pappret, men som sagt (och lite lagom hemligt) - mycket är annorlunda denna gången och det gör att vi kan känna oss mycket tryggare.

Åh, så glad jag blir att läsa det här! :love::love::love:

Jag vågade knappt öppna tråden när jag såg att du hade skrivit igen, men nu är jag glad att jag gjorde det. Verkligen ett tillskott av positiv energi så här på morgonen!

Så spännande :bump: Jag är också med och håller tummar och tår, men ni är alltså på väg ner nu snart?

Tack igen!
Tja, allt är relativt, men vi hoppas det kan bli under april. Helst tidigare, men det är bara önsketänkande och är nog inte alls möjligt.

Efter gårdagens och dagens nyheter kan jag avslöja att det blir en tjej! :)

Tyvärr får ni inte mer info än så just nu, men jag ville bara skrika ut det vi har varit tysta med i flera månader!

Åh vad glad jag blev när jag läser detta!

Grattis:bump: ÄNTLIGEN! Hoppas nu att allt går som planerat.

Jag vågade inte riktigt tro på undret förrens precis allt var klart. Och det tar ju lite tid. Men nu ska du väl äntligen få lite flyt!

förstår att ni bara vill slänga allt ni har för händerna och åka ner och träffa henne! nu är iaf februari slut!

Efter gårdagens och dagens nyheter kan jag avslöja att det blir en tjej! :)

Tyvärr får ni inte mer info än så just nu, men jag ville bara skrika ut det vi har varit tysta med i flera månader!

Åh himmel vilken trevlig överraskning att läsa om när man kommer hem från jobbet.

Lite glädjetårar bränner allt innanför ögonlocket :D

Popinella 17/10 2012 skrev:
Vi får hoppas att 2013 kan få bli vårt år.

:love:

Men så glad jag blir!:bump::banana::bump:

Din tråd har verkligen berört mig och jag tänker på er då och då, stort grattis och jag håller tummarna för er alla!:love:

Jag hittade den här tråden först idag och började från start men bläddrade snabbt framåt för jag blev så fängslad av dig och er resa så jag ville veta nutida nyheter på en gång. Och vilka underbara nyheter det var! :D GRATTIS!! :love: Jag hoppas att ni snart är i mål och att samma scen som utspelar sig här hemma just nu, med mig och sambon i sängen och dottern sovande mellan oss, kommer bli verklighet för er också inom kort :)

Oh, jag blir verkligen alldeles rörd av den här tråden :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: orkide
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 535
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka