Qelina
Trådstartare
Jag hade en bra julafton och trots att min ena del av släkten stannade längre såg gick jag hem/halv fem, men då gick jag också hemifrån 11 till dom så det blev ganska många timmar. Jag försökte vara aktiv ovh hänga med, gick olika bra, ibland lite svårare men då lät jag dom andra prata. Hade trevligt, speciellt med min brors och hans sambo och möta mamma, pappa och farfar.
Jag klarade inte att äta mer än ca 20 ananas, det var liksom fel tid, fel kläder, fel plats, för mycket stök och folk och röster och anorexin har bestämt att jag inte får äta förrän efter en speciell tid. Väntar in den tiden nu.
Men allt som allt var det en bra dag. Gick hem när jag kroknade helt och inte orkade sitta upp rakt.
Jag klarade inte att äta mer än ca 20 ananas, det var liksom fel tid, fel kläder, fel plats, för mycket stök och folk och röster och anorexin har bestämt att jag inte får äta förrän efter en speciell tid. Väntar in den tiden nu.
Men allt som allt var det en bra dag. Gick hem när jag kroknade helt och inte orkade sitta upp rakt.