Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Förresten, en trevlig sak idag var att vår förra pålla (som vi sålde som fölmärr pga en skada i en kota -- tråkigt då eftersom hon var en jättetalang på banan) har fått föl. Här kan ni se den lilla guldklimpen! :love:

Förresten, en trevlig sak idag var att vår förra pålla (som vi sålde som fölmärr pga en skada i en kota -- tråkigt då eftersom hon var en jättetalang på banan) har fått föl. Här kan ni se den lilla guldklimpen! :love:

Sicken söt liten rackare!!! :)

Själv är jag nykär i vår tvååring som kom i lördags. Vilken pärla!!!! :love:

*letar förtvivlat efter goda godisar i skålen*

Men jösses så ensamt det känns här....:(

*smyger runt och tittar bakom alla kuddar*

Nähäpp.

HALLÅ, HALLÅ, HÄR ÄR JAG JU! Du såg mig inte, jag satt bakom den blå soffkudden!

En ny tvååring, vad spännande! Kan du inte lägga ut en bild på den lilla guldklimpen? :d

HALLÅ, HALLÅ, HÄR ÄR JAG JU! Du såg mig inte, jag satt bakom den blå soffkudden!

En ny tvååring, vad spännande! Kan du inte lägga ut en bild på den lilla guldklimpen? :d

Spanarn....:love:

Under den blå kudden??
Men jag såg dig ju inte, måste bero på att du är så liten och söt eller något. ;)

Foto ja, så fort hon fastnar på något. :crazy:

Eller också var det för att du hade gått och nallat i flaskan med bananlikör där på måndagskvällen. :angel:

Men det är väl ett bra tecken att hon inte fastnar på bild, då måste hon väl vara snabb? ;)

Inte än, det verkar dröja några veckor till... Men den som väntar på något gott...!

Aha, där kom du också :D! Vågar du dig in i Sundsvalls-tråden? ;)

Jorå, det flyter på och det ska väl snart kvalas (banan hade tydligen varit lite dålig så de inte hade kunnat köra som tänkt). Det verkar som att TK tycker att pålle är rätt så talangfull, faktiskt.

Jag är ju rätt modig, du vet. Åsså gillar jag ju Sundsvallare. :banana:

Jag väntar med spänning på att få möte Tysken med Wannabe i lopp framöver.

Ska också bara se till att kvala först... :D

Eller också var det för att du hade gått och nallat i flaskan med bananlikör där på måndagskvällen. :angel:

Men det är väl ett bra tecken att hon inte fastnar på bild, då måste hon väl vara snabb? ;)

Är faktiskt absolutist, förmodligen Sveriges enda restaurangchef som är det. (???) Så ngn bananlikör var det inte. *fingar försiktigt på mina piller med klarblå färg*

Snabb är hon inte ..........ännu.
Stam har hon däremot så det räcker OCH blir över. :banana: :bump: :banana:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 226
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 811
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar