Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Kul, allt väl med honom? (Eject alltså, men du kan få berätta om sambon också om du vill) :)

Kul, allt väl med honom? (Eject alltså, men du kan få berätta om sambon också om du vill) :)

*asg*

Eject joggade 20, 1600 meter i långvagn på en hygglig fin bana som dock inte var som snabbast för dagen.
Har snöat här ju. :crazy:

Sambon ser ut att må utmärkt, formen på topp och humöret likaså. :love:

Trevligt! Ska han ut snart igen, eller har han en liten vilopaus? :)

(Min sambo är också i fin form. Rund och fin form. :love:)

Har lopp på Valla nästa onsdag. :)
Det är dock ett lärlingslopp :eek: så sambon letar rutinerad kusk.

Han är ju lite speciell om man säger så. :angel:
Hästen alltså. ;)

För att försöka bli lite aktiv här måste jag ju hoppa in och skryta om K.A.Non som struntade i upploppsgaloppen den här gången och blev 2:a på Dannero idag! :D :banana:

Själv fick man vara hemma och jobba och gå med fjärilar i magen istället... Men såhär efteråt känns det helt ok ändå, slipper åka hem i snöstorm. :angel:

:bump: :bow: GRATTIS HEIRA!! :bow: :bump:

Vad kul att det går bra för "minipållen"!! :)

Tackar! Jag är så stolt över lillen, att han knatar på trots sina korta ben. :)

Någon mer som är i väntans tider just nu? Vi väntar på en Järvsöfaksbebis den här månaden, jag var säker på att stoet skulle pricka denna helg eftersom jag ska åka bort, men hon har inte satt nåt juver än så det lär nog dröja ändå. Det blir väl lagom till sista april när jag ska iväg nästa sväng. ;)

:banana:GRATTIS HEIRA!!:banana:

Godkänt premielopp med Lakritstrollet. :)

Sött svart troll måste jag säga :love:

Hemmabana Dannero....men det är ju inom samma region iaf ! :)

Taaack! :D Var det du som fick äran att identifiera honom? ;)

Visst är han söööööt. :) Nu är det bara å finslipa inför nästa år. :)

Nån mer här som väntar på föl? Tanten är beräknad till idag, men inte ett föl i sikte...

Här var det väl för dött, vad gör ni egentligen? Inte ute i finvädret va? ;)

Jag väntar och väntar på fölet som inte verkar vilja komma.... ser ut att kunna dröja ett par veckor... :( Skönt att slippa snöslask när den lill* kikar ut iaf!

På fredag är det dags för start för lillen (K.A.Non) i Umeå. Saftiga prispengar tycker vi som är vana med 20 000 förstaplats, och nu är det dubbla. :) Vi hoppas han kan betala av resan iaf, inga galopper tack!

Här var det väl för dött, vad gör ni egentligen? Inte ute i finvädret va? ;)

Jag väntar och väntar på fölet som inte verkar vilja komma.... ser ut att kunna dröja ett par veckor... :( Skönt att slippa snöslask när den lill* kikar ut iaf!

På fredag är det dags för start för lillen (K.A.Non) i Umeå. Saftiga prispengar tycker vi som är vana med 20 000 förstaplats, och nu är det dubbla. :) Vi hoppas han kan betala av resan iaf, inga galopper tack!

Jobbar, jobbar, jobbar... Så man kan skaffa sig en häst ! Varit utan alldeles för länge o efter att ha flyttat tillbaka hem till "byn" så kanske, kanske det kan bli av...:banana:

Jobbar, jobbar, jobbar... Så man kan skaffa sig en häst ! Varit utan alldeles för länge o efter att ha flyttat tillbaka hem till "byn" så kanske, kanske det kan bli av...:banana:

Du ska inte ha en fölmärr då^^ Vara med från start?:idea:;)

Taaack! :D Var det du som fick äran att identifiera honom? ;)

Visst är han söööööt. :)

Japp, jag identifierade honom!!! MYCKET söt!! :love:

*vinkar dessutom snällt och välkomnande till Miss Lion* :laugh:

Du ska inte ha en fölmärr då^^ Vara med från start?:idea:;)

Tar ju sådan tid innan dom små liven kommer fram och man kan börja jobba med dom. Fast hade man haft en egen gård och kunnat ha hästar hemma så hade jag nog funderat på det.
Tror inte jag får ha föl i min lägenhet... Hmmm....

Köpte en 2-åring när jag bodde på Väskusten, men så tog det slut med karln etc etc, och det fanns varken tid eller pengar för mig att ha henne kvar. :cry:
Blev att en av delägarna tog över henne. Nu gör hon sin första start på Axevalla på onsdag....:bump:

Andelshästar är bra å ha när man bor i lägenhet.... :angel:
Det är bara å höra av sig.. ;)

Idag kom programmet, och av någon anledning får väldigt många människor namnet K.A.Non att bli K.A.Noon. :crazy:
Okej om han var ett varmblod, men ett kallblod som heter K.A.Noon? :confused:
Har även haft folk som ringt å frågat om just K.A.Noon, och jag har inte fattat någonting innan de har fått förklara att de pratar om hästen. :idea:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 226
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 811
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar