Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Idag har jag vart å klappat på din närgångna häst:D
Försökte ta en bild men han ville vara så nära hela tiden;)
19593379.jpg

Han är go din häst:love:

Här är en till Sundsvallsbo! *vinkar glatt*

*vinkar snitsigt till Lottizen och Heira* :) :bump: :)

Idag har jag vart å klappat på din närgångna häst:D
Försökte ta en bild men han ville vara så nära hela tiden;)
Han är go din häst:love:

Åh, här går man in på Buke, lite halvless efter en jobbig dag på jobbet, och får se en bild på sin lilla pålle. :love: Tack Ambra, det var precis vad jag behövde! :bow:

(Ja, han är lite närgången. :D )

Och hej och välkomna till Lottizen och Heira! :)

Och hej hej till min kompis Acka också! *vink, vink, vink*

Naturligtvis! :D

Ätit något bra godis på sistone? Igår åt jag en påse Tutti Frutti, den med både choklad och gelégodisar i. Den är bra tycker jag. :)

Naturligtvis! :D

Ätit något bra godis på sistone? Igår åt jag en påse Tutti Frutti, den med både choklad och gelégodisar i. Den är bra tycker jag. :)

Inte fråga om godis idag. :crazy:
Idag är dagen då mitt nya liv börjar. (Lätt inspirerad av Trygg.) :love:
Godis ingår inte i den menyn. :(

Men fråga gärna om några dagar för då har jag förmodligen återgått till normal kost och siktar på att återuppta dieten vilken måndag som helst. ;)

Som av en händelse har jag också börjat ett nytt liv! Jag har dock insett att det inte ens är någon idé att försöka dra ner på mat- och godisintag (jag äter liksom ofta och gärna och mycket och länge och tycker verkligen om att äta), utan har tänkt att börja motionera lite bättre i stället. Har hållit på en vecka nu, och faktiskt joggat tre gånger! Är väldigt nöjd med mig själv hittills, och är det inte så att byxorna redan går lite lättare att knäppa? :D BEACH 2008, HERE I COME!!! :banana:

*funderar på vad ordet "jogga" betyder*

Måste googla. :) ;) :)

Inser att jag måste hejda mig....:crazy:
Av 196 svar i denna tråd så står jag för 70. :eek: :eek: :eek:

Nej, nej, nej, vad är det där för slags snack, det kan ju aldrig bli för mycket Acka! :banana:

(Hör du inte hejaklacken? *MERA ACKA, MERA ACKA, MERA ACKA* :love: Jag hör den definitivt här bakom min blå kudde. :D)

Nej, nej, nej, vad är det där för slags snack, det kan ju aldrig bli för mycket Acka! :banana:

(Hör du inte hejaklacken? *MERA ACKA, MERA ACKA, MERA ACKA* :love: Jag hör den definitivt här bakom min blå kudde. :D)

Oerhört svag för smicker. ;) :)

Nu kom sambon hem, Eject har gått snabbjobb idag. :bump:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 226
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 811
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar