Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

spanarn????????????

spanarn, var är du någonstans?? :laugh:

Du har jobb!! Eject startar och du skall gunga in rätta rytmen!! :banana: :banana:
(Inte den där rytmen du använde dig av nere i Västindien då du druckit paraplydrinkar såsom de enbart bestod av vatten.) :bump: ;) :bump:

Heeeeej Acka jag är häääär! *ivrigt vinkandes* Jag är på jobbet, begravd i papper och undrar om jag nånsin kommer att kunna gå hem (och så har det varit de senaste veckorna, det är därför jag har varit så frånvarande). :(

Tänkte titta in lite för att få lite uppmuntran och så hittar jag ditt meddelande det första jag gör. :love: Så nu blev jag genast gladare! Dock inser jag att jag missat Ejects start med ett par timmar, sorry.... :o Men du verkar ju ha gungat åt mig, det blev ju en superfin tredjeplats för din fina, fina häst!

(Nästa start är jag tillbaka med rätt gung igen, helt nykter (nåja...), utan paraplyer...) ;)

Åh vad kul att det gick bra, Grattis Tant Acka! :D :banana:

För oss gick det sämre... slutade på en 7:e plats. Sambon skyller på både dålig bana och dålig start, jag vet inte jag, var ju hemma å jobbade. ;) Men en mamma är alltid stolt, han fick iaf pengar å betalade resan.

spanarn :love:

Jäklar vad jag gungade!!! :banana:
På Finlandsfärjan med direktreferat via sambons mobiltelefon!! ;)
(Hörde senare att jag åstadkom kraftiga svallvågor...tjock jag??) :angel:
Dessvärre blev han utdragen på andraplatsen med läppen. :(

Men nu du!! Nu laddar du för rätta gunget!! V75 på lördag!!!!! :banana:

Heira :laugh:

Tack, tack!
Pengar med lillkillen är väl inte alls så tokigt!
Var stolt du, jag gratulerar!! :bow:

Oj, V75, vad kul!!! Jag ska hålla tummarna och gunga perfekt, jag lovar!:D

Och vet du, nu är det din tur att gunga också, för det är kval på gång!!! :eek: Om du är på plats - och det här gäller Ambra också!!! - så måste ni rapportera till mig hur han såg ut! (Jag kan själv inte vara där...:( :bump:

Och vet du, nu är det din tur att gunga också, för det är kval på gång!!! :eek: Om du är på plats - och det här gäller Ambra också!!! - så måste ni rapportera till mig hur han såg ut! (Jag kan själv inte vara där...:( :bump:

Klart jag ska gunga och spana(rn) ;) och hålla en tumme och allt det där!!! :laugh:
Nemas problemas!!! :bump: :banana: :bump:

Oj, V75, vad kul!!! Jag ska hålla tummarna och gunga perfekt, jag lovar!:D

Lovar att vara där med min nyinköpta systemkamera!
Du ska få bildbevis:bump:
Funderar på att åka upp en sväng till stallet i morgon för att fota min gamla passis så då kan jag passa på att fota din med:idea:

Lugna gatan här...

Nåja, då ställer jag en liten fråga då...
Vart finna en bra kotknackare/hästmassör runt Dannero/Bergsåker/Solänget ?!

Ska höra med sambon vad tjejen vi hade ut hette... hör av mig! :)

Klappa hästen? :confused:

Aha.....:idea: den där urusla....den lämnade vi i Örebro!! ;)

Lugna gatan här...

Nåja, då ställer jag en liten fråga då...
Vart finna en bra kotknackare/hästmassör runt Dannero/Bergsåker/Solänget ?!

Det finns några bra här nere i Bergsåkersområdet!! :banana:
Pm:a mig så kan vi "tala" vidare. :laugh:

Lovar att vara där med min nyinköpta systemkamera!
Du ska få bildbevis:bump:
Funderar på att åka upp en sväng till stallet i morgon för att fota min gamla passis så då kan jag passa på att fota din med:idea:

Det är bara dig det är ordning på!!! :laugh:
Det är sååååå kul med foton!!! :bump:
Så nu sätter jag mig här och väntar på en fotovisning!!

*tar fram popcornen och rättar till kuddarna*

spanarn :love:

Nu är det nära, har du nerverna under kontroll??? ;)
Snart åker jag till banan och hoppas få se ett kval där de landar på den fantastiska tiden 14,7!!! :eek: ;) :eek:

Naturligvis är din först i mål på spänstiga ben och med spetsade öron.
Han får INTE se ut som Luddes häst för några dagar sedan. :D
(Den hade iofs spetsade öron.....) ;)

Heeeeej! :love:

Nä, jag är faktiskt lite nervös, hoppas, hoppas att han sköter sig... :bump:

(14,7 borde förresten inte vara ngt problem...) :rofl:

Ja, det var ju skönt att slippa oroa sig för att man skulle bli med starthäst. 23,3 utan galopp och ejg... Undrar vad som hände???:confused:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 226
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 811
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar