Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Vad fasen?! Har Tysken provat kval idag? Hallåååå, när blev jag utesluten ur bekanskapskretsen så att jag inte informeras om livsavgörande händelser längre?

Har du hört nåt från stallet?

OT: Jag bokade just biljetter till Elitloppet.

Ja, du kanske ska kolla om ditt alter ego McPiece kan ha ett några dagar gammalt pm där det talas om kval kanske???:p (slarvpotta)

Jorå, rapporten från stallet var att kusken tydligen inte hade koll på vilken tidsgräns det var som gällde, och trodde att han gott om marginal och hade klarat kvalet! (Lunkade med längst bak i fältet, bredvid en montéhäst.) Så det var ju nästan lite komiskt. Han ska tydligen lugnt kunna springa 1.20 i alla fall, och det blir nytt kval MED KUSK SOM HAR KOLL PÅ AKTUELLA TIDSGRÄNSER nästa fredag. (Som kuriosa hade tornet uppenbarligen inte heller koll på tidsgränserna utan hade först ropat ut att alla hade klarat sig...) Så kan det gå.

OT: Perfekt, ses då! :D

Ah, jag hade glömt berätta för CoP att jag fått det där PM:et serru.

Men sicken sopa till kusk! Nästa gång kör jag!

/Elitloppet 2008

Jorå, rapporten från stallet var att kusken tydligen inte hade koll på vilken tidsgräns det var som gällde, och trodde att han gott om marginal och hade klarat kvalet! (Lunkade med längst bak i fältet, bredvid en montéhäst.)

Montétjejen var söt!! Kan det ha haft något med saken att göra? ;)

Tror du inte att just din pålle var det en annan tjej som identifierade!!! :(
Men jag såg honom innan på volten. :laugh:
Dessutom såg han jättefin ut i provstarten!!! :bow:
I själva loppet såg han lite lätt flegmatisk ut en bit bak i fältet.
Själva voltningen gick dock utmärkt, vad jag kunde förstå enligt tränaren himself så hade det varit lite problem med det tidigare.
Nya tag (kusk) ;) nästa gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bump:

Hej!

Då Trygg inte har behörighet till denna Sundsvallstråd -vilket jag däremot har- så ombads jag låna nicket för att lämna ett försenat paket till Spanarn!

brolle.jpg

Grattis till Årsmedlemsdagen på Buke!
I paketet ligger Peter Ingves. Han fixar kvalet till dig på fredag!

//Tomas Brolin

*KL*

Dagens "Jag mötte Lassie";

Jag har faktiskt gått i samma klass som Herr Brolin.
Vi satt tom bredvid varandra!! ;)
Han skickade massor med vykort från sin tid i Parma, Italien. :D

Hej Ackis!:love:

Jag har en Lassie med!
Jag har festat med Trygg en hel natt!

(-Jo, jag tackar!)

Det var inte jag som var hennes "byte" dock utan den förmånen fick en annan fotbollsspelare!;)

Men jag var inte den som spottade i glaset precis!
Jag var ju sjövild!:D

Sen undrar jag - i o m att jag har supit bort mitt minne- om inte jag har varit eller fortfarande är i branchen jag med?

Hade jag inte både starthäst och egna uppfödningar?

Någon som kommer ihåg vad mina hästar hette eller heter?
Om jag fortfarande håller på med trav?

//En förvirrad Tomas Brolin

Senast ändrad:

*KL.....igen* :eek:

Mr Brolin. Jag skall tala om lite vem du är....
Finflo va? Där kommer du ifrån. :laugh:

Några egna uppfödingar ja....visst är det så!!

Här kommer några hyggliga. ;)

Den bäste...tror jag:http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=hestResultat&hestId=469442

Döpt efter "ditt" nummer:http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=hestResultat&hestId=192396

Här fick du med både initialer OCH krogens namn:http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=visaHerstamning&hestId=641681

*Dax att skaka lite liv i det här igen...*

*skak, skak*

Vilket bra initiativ!!!!! :banana: :banana: :banana:

*skakar också om ordentligt* :bump:

Hoho! Blir lite bukefalos nu, istället får man springa in och ut ur stallet för att kolla till stoet som VÄGRAR föla.... :devil:

Inte verkar det vara på gång den närmaste tiden än, även om det ser ut att närma sig åtminstone.

Det finns ju massa metoder (ja, myter...) för hur man ska få ut människobäbisar, gå i trappor och sånt, känner ni till något liknande för kallblodstravare? Det blir svårt att gå i trappor med henne, hon fastnar nog i dörren med sin stora mage....

Kommit något föl inatt då?????? :love: *nyfiken*

Nu är det fyra minuter till start, jag är spiknykter, sitter och käkar en påse bilar och har börjat att gunga så smått. Luften darrar av spänning... :bump:

Åh, tack T.B., vad snäll du är! :love: Och vilken fin afrikansk stass ni införskaffat dagen till ära! :D Nu ser jag fram emot att packa upp Peter!

iiiiinget föl i sikte.... verkar som om den tänker stanna kvar...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh!! :rofl::rofl::rofl:

Hoppas att inte hästen din snappar luft där bak!
Då ligger han risigt till imorgon Ingves! :eek:

OT:
Öh, vart är jag! Ser ni Dr Alban någonstans?

//Uppfödare Brolin

Senast ändrad:

Nu är det fyra minuter till start, jag är spiknykter, sitter och käkar en påse bilar och har börjat att gunga så smått. Luften darrar av spänning... :bump:

spanarn :love:

Fanns det några nya bakknän i ditt paket? (Till häst) ;)
Får jag köpa dem isf????? *ler bedjande*

Alternativt kanske man kan sätta Ingves bak som en bärande springare?? :idea:
Han kan ha Ejects bakkärra i famnen och använda sine egna viga seniga ben att springa med!!??

Inser att det är sent nu och jag borde sovit för flera timmar sedan......;)

GRATTIS till kvalet:bump::banana::bump:
Håller på att ladda ner fotona just i denna stund..
Återkommer med bildbevis:D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 224
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 811
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar